Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Nicky schreef:Aan de ene kant ook wel logisch, als je kijkt hoe er geslacht wordt, afschuwelijk hoe het daar gebeurd, maar dat geldt ook voor de andere dieren.
runningkawa schreef:Kunnen ze het dan niet beteren veranderen in dat de de dieren daar op een humane wijze geslacht worden ipv het verbieden?
Strenge regels op vervoer en hoe het gebeurt.
er blijkt vanuit al die landen toch vraag te zijn naar paardenvlees. En daar lijkt me ook niets op tegen als de paarden goed behandeld worden tot en met hun dood
_Nicky schreef:In Nederland gaat het er een stuk vriendelijker aan toe dan in Amerika bij de slacht.
Spetterlover schreef:Maar dat is Amerika weer he
Spetterlover schreef:Onzin, waarom paarden niet en de rest wel?
Ik ben zelf vegetarier en eet helemaal niets, maar ik denk dat paarden juist nog een leuker leven hebben gehad voordat ze geslacht worden dan bijvoorbeeld koeien en varkens, aangezien paarden niet speciaal voor de slacht worden gefokt..
Maar dat is Amerika weer he
vossieman schreef:ik vindt het zoiezo belachelijk dat we wel gewoon dieren in het algemeen mogen slachten en als iemand een mens opeet krijgt hij gelijk gevangenisstraf terwijl ze bij dieren net doen of het geen levende wezen zijn
Sjoert schreef:vossieman schreef:ik vindt het zoiezo belachelijk dat we wel gewoon dieren in het algemeen mogen slachten en als iemand een mens opeet krijgt hij gelijk gevangenisstraf terwijl ze bij dieren net doen of het geen levende wezen zijn
Ik zou zeggen: start een discussie over dat onderwerp op LPZ.