Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pascha schreef:Zijn vast profi's geweest, hadden ze dekjes singels enz ook meegenomen?
Mijn springzadel (stubben , londonkleur, net nieuw) is 3 jaar geleden ook gestolen, samen met nog 10 andere zadels. Ze hadden de deur opengebroken, en toen alle kastjes. Ze hebben singels, hoofdstellen enz laten liggen en als "kenmerk"een dekje op het dak gegooid.... Toen met de kruiwagen zijn ze door het weiland richting auto gereden, inladen, en kruiwagen in de sloot gegooid.
Echt balen dus, maar gelukkig viel het zadel nog onder de inboedelverzekering!
Sambooo schreef:Pascha schreef:Zijn vast profi's geweest, hadden ze dekjes singels enz ook meegenomen?
Mijn springzadel (stubben , londonkleur, net nieuw) is 3 jaar geleden ook gestolen, samen met nog 10 andere zadels. Ze hadden de deur opengebroken, en toen alle kastjes. Ze hebben singels, hoofdstellen enz laten liggen en als "kenmerk"een dekje op het dak gegooid.... Toen met de kruiwagen zijn ze door het weiland richting auto gereden, inladen, en kruiwagen in de sloot gegooid.
Echt balen dus, maar gelukkig viel het zadel nog onder de inboedelverzekering!
Heey Maaike,
Was vanmorgen op stal en toen stonden er op een aantal kastjes een hartje met krijt getekend. (Op die van mij ook!!!) Op die van jou niet, maaar jij hebt ook nooit een zadel erin liggen toch??? Beetje vreemd, misschien is dat een teken van dat er in die kastjes iets te halen is (zadel dus). Ik heb alle hartjes van de kastjes gehaald, vond het beetje freaky!!! Spreek je vanavond nog wel!! Doeidoei!!!
Citaat:Hmm.. vreemd!
Ik zou eigenlijk, voor de zekerheid, je zadel mee naar huis nemen!