HEEMSKERK Twee paarden zijn vrijdag op een terrein aan de Oosterweg in Heemskerk mishandeld met een mes of ander scherp voorwerp. De paarden liepen door de mishandeling snijwonden op in de nek. Een veearts heeft de snijwonden gehecht en verzorgd. Een van de paarden zal vermoedelijk blijvend letsel overhouden aan de nekspieren als gevolg van de messteken. De dader(s) is/zijn nog onbekend. De politie stelt een onderzoek in.
ik ken beide paarden het is net ook op tv Noord-Holland geweest. linsey weet niet of je dit leest maar heel veel sterkte met romantiek. ga heel hard voor je duimen dat het goed komt.
heb net weer het nieuws gezien op rtv noord holland. de paarden zijn in 4 dagen tijd 3 keer gestoken wordt op het nieuws gezegd. bij 1 van de paarden is een spier doorgesneden in zn hals en het is nog maar de vraag of dat goed komt.
Ja dat is beter! vanochtend ging ik hooi voeren en toen stond er een man met de fiets naar de paarden te kijken. Ik had er al een raar gevoel bij. Ik ga nu de politie bellen ik weet nog globaal hoe hij eruit ziet. Die man was enger dan ik dacht dus. Ik vond hem al verdacht.
Wat een klootzakken, niet normaal....... Waar gaat het nou nog over in de maatschappij, het is toch niet normaal dat er zulke zieke geesten rondlopen, je kunt je paard niet eens meer veilig in de wei zetten, want daar zijn ze niet eens veilig meer.....waar moet het heen met de maatschappij zeg:(
Brr..het idee dat er iemand met een mes rondloopt vind ik ook naar... ik heb net gebeld en er is een notitie van gemaakt. Hopen dat hij aangepakt word. Even ter info de persoon die ik heb gezien is tussen 40-45, halflang haar blondachtig, best veel haar, onopvallende kleding (camel, bruinachtig) Het natuurlijk niet gezegd dat dit hem is...maar hij verdroeg zich verdacht. Om half 8 sochtends met de fiets bij een weiland in een doodlopende straat staan om paarden te kijken. Hij zei ook tegen mij iets van..Zo ga je je paard verzorgen?
Zoizo vreemd om dietijd KimDai, gezien het een doodlopende weg is en deze persoon er waarschijnlijk niets te zoeken heeft. Kijk, ik vind het ook leuk om paarden te kijken (ja ik ben 28 en kijk ook nog paardjes, haha), maar als ik om 7.30uur op mn fiets zit, trap ik wel stevig door, want die overgebleven minuten die ik dar stil zou staan had ik nog langer in mn bed kunnen blijven. Goed dat je een signalement hebt. Stond deze persoon er nog toen jij naar binnen ging? Vaak blijven daders hangen of komen ze terug, om hun bevrediging daaruit te halen..