Bij de eventing staan de Nederlanders er na de dressuur als volgt voor: Abbe de Jonge met Jordy 4e Nienke van Roekel met Noblesse 14e Stijn Theeuwes met Dopharma's Cheryta 32e Ellemieke Wes met Tipperary 40e
Bij de dressuur is er een inloopproef gereden: Angela Krooswijk met Power and Paint 5e Michelle van Lanen met Basalt 9e Laurens Sliepenbeek met Hoby 10e Maria van den Dungen met Milkshake 11e
Bij het springen was vandaag een kwalificatiewedstrijd: Dominique Roelofsen met Mirror 0 strafpunten Doron Kuipers met Nadir Westland 1 strafpunt Wouter Vos met Hertogin 3 strafpunten Sjaak Sleiderink met Ivy du Chateau 4 strafpunten Maikel van Mierlo met Don Juan 4 strafpunten
Ik vind dat de Nederlanders het heeel goed gedaan hebben en hoop dat het de komende dagen nog beter zal gaan en dat ze misschien nog wat medailles meenemen.
Wat goed van Angela Krooswijk!!! Michelle en laurens vallen me een beetje tegen.. ik had laurens toch wel hoger ingeschat mja misschien moeten ze nog even wennen ofzo
Volgens mij was dit de inloopproef. Morgen is de landenwedstrijd wat ook als kwalificatie geldt voor de individuele strijd. Ik denk dat de dressuurruiters wel weer zilver kunnen halen in de landenwedstrijd na Duitsland.
Hij had schijnbaar in de eerste manche problemen in de driesprong en is in de 2e manche niet meer van start gegaan. Wouter Vos is 2e geworden! En de goede debuterende Sjaak Sleiderink 6e. Maikel van Mierlo is 9e geworden. Dominique Roelofsen mocht niet starten in de finale.