Vierdaagse afgelast

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tanya89

Vierdaagse afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 00:21

Citaat:
Vierdaagse 2006 afgelast

Als gevolg van de dodelijke slachtoffers op de eerste wandeldag van de Vierdaagse, weersomstandigheden die nog extremer uitpakten dan verwacht en de prognose voor de komende dagen, heeft de Stichting Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen besloten de Vierdaagse afstandsmarsen af te lasten.

De stichting heeft dit besluit moeten nemen na goed overleg met de gemeente Nijmegen, geneeskundige hulpverlening bij ongevallen en rampen, politie en brandweer.

De Vierdaagsefeesten gaan wel door maar krijgen een terughoudend karakter. Vanaf morgen wordt elke dag om 20.00 uur op de grote podia 1 minuut stilte in acht genomen worden ter herdenking van de slachtoffers.

Om 21.30 uur wordt dit besluit nader toegelicht in het perscentrum van de Vierdaagse aan de Bijleveldsingel te Nijmegen.

Einde communiqué 20.50 uur.

Bron: http://www.4daagse.nl/

Dit is toch té erg voor woorden?! Ik hoorde het en was er echt even helemaal stil van, verschrikkelijk gewoon!!!
RIP... Huilen Vriendjes zijn?

MegChicken

Re: Vierdaagse afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 00:39

is inderdaad te erg voor woorden .
Maar dan kan het beter afgelast worden dan dat er dadelijk meer doden vallen!! .

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 00:41

Ik kom net van het vuurwerk vandaan, was erg mooi Haha!
Maar het is echt gewoon veel te warm... morgen zouden ze ook veel stukken in het open veld moeten lopen en is het echt veel te warm. Toen ik net thuis kwam hoorde ik odd dat het is afgelast, misschien ook wel beter zo, want dodelijke slachtoffers is natuurlijk niet wat we willen.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 00:43

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 07:27

Slotje.
Op De nieuwsafdeling hier hoort alleen paardgerelateerd nieuws! Knipoog