Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sfiejj schreef:Ik vind het helemaal niet raar dat luchtballonnen nog steeds over weiden met dieren/paarden mogen vliegen. Als dat niet meer mag, dan blijft er bijna geen plek meer over.. Wel moeten ze zo hoog, dat 't bijna ongemerkt is.. Maargoed, wel heel erg dat dit is gebeurt! Ik wens de desbetreffende vrouw en haar echtgenoot veel sterkte!
Think schreef:Nee, van mij mogen ze verboden worden in bepaalde regio's.
erleyne schreef:@ Noukie: onze bak ligt niet zo ver van de weg en de wei ligt aan de weg, dus die keuze van wel of niet een vrachtwagen horen/zien is hier niet. Ze scheuren gewoon met een noodgang voorbij, maar ja het is ook de openbare weg hè!
Nou moet ik zeggen dat wij nooit last hebben van balonnen hier in de buurt. Ik heb ze denk ik nog nooit zien overvliegen. Ik heb het wel een paar keer gehad dat er een traumaheli naast de bak neerkwam, om de hoek bij ons is een kruispunt waar heel veel ongelukken gebeuren. Ik moet zeggen dat het paard er totaal niet op reageerde. En dan natuurlijk nog alle zweefvliegtuigjes, maar daar zijn ze ook wel aan gewend.