Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Ik zag het op tv gisteren.. Was ik de enige die de "onzichtbare" beenhulpen van Edwards zo storend vond? Het paard liep verder netjes hoor, hij wordt vast niet voor niets 1e, maar kon mij ogen maar niet van die wapperende benen afhouden..
Mariska_28 schreef:Ik zag het op tv gisteren.. Was ik de enige die de "onzichtbare" beenhulpen van Edwards zo storend vond? Het paard liep verder netjes hoor, hij wordt vast niet voor niets 1e, maar kon mij ogen maar niet van die wapperende benen afhouden..
liza van loon schreef:Mariska_28 schreef:Ik zag het op tv gisteren.. Was ik de enige die de "onzichtbare" beenhulpen van Edwards zo storend vond? Het paard liep verder netjes hoor, hij wordt vast niet voor niets 1e, maar kon mij ogen maar niet van die wapperende benen afhouden..
Nee ik stoorde me er ook enorm aan..
Kady_ schreef:leuk voor edward dat hij eerste is geworden,
en ach, jammer voor anky maar je kunt niet altijd blijven winnen, ze is inmiddels wereld kampioen enalles, aardig dus van der dat iemand anders er een keer vandoor mag gaan met een 1ste plek
fanclubE_Gal schreef:Zeer en zeer verdiend![]()
Lingh liep echt geweldig
snowylover schreef:Ja dat vond ik vrijdag ook heel stom, bij iedereen mocht je lopen op de tribune en foto's maken en toen kwam anky en mocht je niet lopen op de tribune en ook geen foto's maken. Vind dat een beetje stom waarom bij de anderen wel en bij haar niet.