Wanroij in de verkoop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Wanroij in de verkoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 11:03

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:36

Ik zag het net staan op www.knhs.nl
Ik ben blij dat het toch nog beschikbaar blijft. Ermelo is echt een roteind rijden hier vandaan.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:33

Het is een mooi complex, maar ik vind het een verstandige keuze om het weg te doen. Twee complexen onderhouden is te duur.

Ik vind het niet erg, ik vind het te ver weg, maar volgens mij is destijds bij de fusie afgespoken dat Wanroy zal blijven, of was dat voor een paar jaar?

Neverhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:18

Als het KNHS de boel in Wanroy zelf niet om zeep had geholpen had het niet verkocht hoeven worden.
Nu hebben ze uiteindelijk toch nog hun zin.
Is weer es doeltreffend aangepakt. Eerst weigeren allerlei evenmenten daar te laten plaatsvinden, als er dan een opstootje komt als het woord 'verkoop' valt de gemoederen sussen door net te doen alsof je je stinkende best wilt doen het allemaal goed te laten komen met dit als resultaat.
En laat dit nu net zijn wat ze altijd al wilden in Ermelo

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:15

Natuurlijk zullen de ex- MKB'ers( zo heette die bond toch?) en NPC'ers niet blij zijn met dit nieuws. Voor ons noordelingen is het echter een opluchting. Je moest er niet aan denken om een kampioenschap op je naam te zetten. Mocht je 4 uur gaan traileren om in Wanroy op de laatste plaats te komen. Velen gingen dan ook gewoon niet.

En nu nog van Ermelo af! Veel te gereformeerde streek, geen activiteiten/ kampioenschappen op zondag!

Is Exloo niet een fijne locatie( vooral voor de zeeuwen?)

Maar zonder gekheid, 2 complexen is gewoon te veel. Er moest er wel 1 afvallen en dan is Ermelo toch net wat centraler. Maar het is wel jammer.

Laureentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:44

Helaas in welke uithoek van Nederland je ook woont, sommige plekken zijn altijd ver weg Amondi. Dat probleem heb je wanneer je in maastricht woont en naar Ermelo moet, dan is wanroij dichter bij. Maar het klopt Ermelo heeft zijn zin gekregen. ben benieuwd of ze een koper kunnen vinden. Zal wel wat duiten moeten kosten.

trisca

Re: Wanroij in de verkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:49

Als ik de keuze zou hebben tussen Wanroij en Ermelo zou ik ook voor Ermelo gaan. Volgens mij ligt dat centraler in Nederland. Het is niet voor iedereen dichtbij maar wel centraler

Laureentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:53

Weet iemand trouwens wat je mag doen met het centrum? Ik ben er nog nooit geweest, maar heeft het net als ermelo stallen e.d.? Ik kan geen internet adres vinden van Wanroij, wordt alleen terug verwezen naar de KNHS site. Het kan heel interessant zijn. Indien je de lotto wint (wat niet gebeurd), maar ach je kan altijd dromen.

maxxie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:16

Huh, ik heb dit al heel lang geleden gehoord, was al verbaast dat het nog steeds niet verkocht was. Ik vind Wanroij een prachtige accommodatie, jammer dat het niet centraal ligt. Voor mij (brabander) is het ideaal.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 22:47

Ja, ik hoorde het. Jammer zeg..

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:33

Dus de kogel is eindelijk door de kerk, na jaren van onzekerheid? Zonde van het centrum, maar het zat er aan te komen, en Ermelo is idd wat centraler in Nederland.