Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:“De paarden moeten zeven dagen in quarantaine voordat zij geëxporteerd worden naar Hong Kong, en na hun aankomst nogmaals tien dagen in een geïsoleerde quarantaine.” Die geïsoleerde stallen zijn in Sha Tin en Beas River in Hong Kong.
Sjoert schreef:Citaat:“De paarden moeten zeven dagen in quarantaine voordat zij geëxporteerd worden naar Hong Kong, en na hun aankomst nogmaals tien dagen in een geïsoleerde quarantaine.” Die geïsoleerde stallen zijn in Sha Tin en Beas River in Hong Kong.
De paarden gaan toch al wéken voordat de OS beginnen die kant op? Dan kunnen die 10 dagen op stal staan er ook nog wel af.
Lijkt me niet dat de paarden dan buiten hun stallen komen om getraind te worden. (maar dat weet ik dus niet zeker)
Stennisje schreef:Ik dacht dat ze gewoon getraind worden, ze mogen alleen het terrein niet af en iedereen die het terrein opkomt, moet aan strenge eisen voldoen.
campari schreef:De quarantaine vind plaats in een soort dorp en daar kom je inderdaad niet zomaar binnen, en er vind ook begeleiding van veterinairen plaats
die 17 dagen ,daarna mogen de paarden vertrekken naar t olympische
gedeelte (de stallen).
Uiteraard worden de paarden daar gewoon getraind er zijn daar alle faciliteiten ,in t kort , de paarden mogen niet in contact komen met andere dieren en omgeving en moeten dus acclimatiseren , elke ziekte die zij mee kunnen brengen hebben een maximale incubatie periode van
17 dagen .
Dan zijn zij hopelijk vrij van alle besmettelijke ziekten.
Ik hoop dat dit goed uitgelegd is......