Volgens de Duitse hippische federatie FN zijn paarden ongevoelig voor vogelgriep. Dit in tegenstelling tot het Nederlandse ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. FN-perschef Thomas Hartwig interviewde dierenarts dr. Michael Düe, chef van de FN-afdeling Dierenbescherming & Diergeneeskunde.
Nou, je kan er op rekenen dat als er research naar verricht is (en dan bedoel ik echt research naar overdraagbaarheid op paarden en van paard naar paard) dat het wel waar is wat de duitse arts zegt.... Fijn gevoel dat als ik het loodje mocht leggen er nog iemand anders veel plezier kan hebben van mijn crack
heel fijn dat ze dat zeggen het enige wat jammer is is dat er ook weer gezeur is met de koeien en de varkens. dit is alleen nog niet in het nieuws. 1 van de kalfjes waar mijn paardje staat heeft al problemen met het voer waar een paar koeien in het land last van hebben tot nu toe. varkens hetzelfde verhaal. en de ganzen hier in de buurt worden al verhuisd. dus ik denk dat ons nog genoeg te wachten staat