Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellenlouise schreef:Walgelijke ontwikkeling. Maar helaas zijn dit soort praktijken niet te stoppen.
gootje12 schreef:Bij mij in de dierenclinic in Den ham zit degene die in Nederland het stamcel onderzoek doet.Hij heet Arthur{achternaam ben ik vergeten} ,hij doet ook accupunctuur en bottenkraken.Hij is heel goed! Hij heeft onze bonte weer goed gekregen,die had d`r SI-gewricht scheef zitten.
Hij heeft in alle kranten en vakbladen gestaan.
Kel2004 schreef:Vraag me alleen af of wij normale mensen zo een operatie ooit zouden kunnen betalen. Gok van niet!
kjcm schreef:Kel2004 schreef:Vraag me alleen af of wij normale mensen zo een operatie ooit zouden kunnen betalen. Gok van niet!
de eigenaren van de merrie, die geholpen is dmv stamceltherapie, zijn hele gewone mensen en hebben zeker géén geldboompje in de tuin staan. je moet alleen weten waar je je geld aan wilt besteden, denk ik.
Kel2004 schreef:ellenlouise schreef:Walgelijke ontwikkeling. Maar helaas zijn dit soort praktijken niet te stoppen.
Lekker onderbouwd ook!
karuna schreef:Ik vind het ook geen goede ontwikkeling. Voormensen om ze t egenezen op leven en dood ja, maar voor renpaarden zodat ze nog even veel geld kunnen verdienen voor de baas omdat alsnog afgeschreven te worden als ze niet ,meer genoeg verdienen nee dank je. dat gaat me echt veel te ver.
karuna schreef:Ik vind het ook geen goede ontwikkeling. Voormensen om ze t egenezen op leven en dood ja, maar voor renpaarden zodat ze nog even veel geld kunnen verdienen voor de baas omdat alsnog afgeschreven te worden als ze niet ,meer genoeg verdienen nee dank je. dat gaat me echt veel te ver.