Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie1976 schreef:ik hoorde gisteren van mijn instructrice dat painted black het laatste paard is wat ze zover opricht.ze stopt er mee.ze heeft gezegd dat ze 2 hooguit 4 jaar nog zal rijden,daarna is het einde oefening voor haar.ze wil graag nog een kindje erbij als dat lukt en ze wil niet meer dan 2 dagen achtereen van huis weg zijn.
maw...ze heeft haar schaapjes op het droge om voor de rest lekker te genieten zeg maar![]()
ik vond Crack altijd al een kanjer.ik heb hem gezien toen hij ingereden moest worden.hij komt uit Gorichem.Nick Wagman heeft hem naar de Pavo cup gereden en vandaar is hij naar Anky gegaan.hij kan super lopen,hij heeft een zwevende draf dat wil je niet weten....en dan dat beenwerk!!!
Painted black vnd ik wel leuk om te zien maar verder vind ik het niet echt een topper.....misschien omdat ik niet gewend ben dat ze een ppard heeft wat niet meteen goed scoort.
en salinero betreft,die zit op een hoger niveau dan Crack en PB...
figora schreef:Nathalie1976 schreef:ik hoorde gisteren van mijn instructrice dat painted black het laatste paard is wat ze zover opricht.ze stopt er mee.ze heeft gezegd dat ze 2 hooguit 4 jaar nog zal rijden,daarna is het einde oefening voor haar.ze wil graag nog een kindje erbij als dat lukt en ze wil niet meer dan 2 dagen achtereen van huis weg zijn.
maw...ze heeft haar schaapjes op het droge om voor de rest lekker te genieten zeg maar![]()
ik vond Crack altijd al een kanjer.ik heb hem gezien toen hij ingereden moest worden.hij komt uit Gorichem.Nick Wagman heeft hem naar de Pavo cup gereden en vandaar is hij naar Anky gegaan.hij kan super lopen,hij heeft een zwevende draf dat wil je niet weten....en dan dat beenwerk!!!
Painted black vnd ik wel leuk om te zien maar verder vind ik het niet echt een topper.....misschien omdat ik niet gewend ben dat ze een ppard heeft wat niet meteen goed scoort.
en salinero betreft,die zit op een hoger niveau dan Crack en PB...
En hoe betrouwbaar is jouw bron?
Ritmisch schreef:Quote 1976: Painted black vnd ik wel leuk om te zien maar verder vind ik het niet echt een topper.....misschien omdat ik niet gewend ben dat ze een ppard heeft wat niet meteen goed scoort.
Niet meteen goed scoort????? Halloooooo wakker worden! Painted Black heeft zo ongeveer ALLES in de lichte tour gewonnen wat er maar te winnen valt en scoort bij zijn Grand Prix debuut (op pas negenjarige leeftijd) ruim 68%....Lijkt me toch voldoende?