Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Een streng haar uit de staart van je eigen paard of pony van ongeveer 50 haren dik (gelijke lengte) en ongeveer 50 cm lang heb ik nodig voor het maken van een halssieraad.
Rock schreef:Ik snap ook niet dat iemand dit doet, maar om het nou meteen dierenmishandeling te noemen?
LecyTinker schreef:Rock schreef:Ik snap ook niet dat iemand dit doet, maar om het nou meteen dierenmishandeling te noemen?
wacht maar totdat het straks insectenseizoen is en dat zielige dier zich moet gaan verweren tegen al die dieren zonder zijn staartje...
(maar begrijp dat we vaak onder dierenmishandeling ergere dingen verstaan, maar het is een verkeerde handeling tegenover het dier, dus een mishandeling...)
little_star schreef:maar waarom zou het nu dan niet ''zielig'' zijn ALS het zielig is? het regent nu toch ook de staart beschermd hun daar tegen of ligt dat nu aan mij? tocht lekker anders!
tinkerzzzz schreef:bij mijn pony is dit 2 jaar geleden ook gebeurd. Ik woon in zevenbergschenhoek,niet zo ver van ettenleur af.
Ik kwam sochtend mijn pony eten geven en zn staart was afgeknipt en meegenomen.Wij hebben ook aangifte gedaan, maar niets meer van gehoord.Mijn pony had in de zomer erg veel last van vliegen/horzels!!!!!!!