Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Voorafgaand aan het wedstrijdseizoen 2006 worden weer een aantal informatieavonden gehouden. Deze informatie-avonden zijn met name bedoeld voor mensen die nog niet goed bekend zijn met de endurancesport en meer willen weten over het rijden van endurancewedstrijden en alles wat daarbij komt kijken.
De informatieavonden worden gehouden
regio West op donderdag 9 maart te Delft door mw. Rotteveel, mw. Kruisse en mw. Duizendstra
regio Zuid op vrijdag 10 maart in het KNHS-centrum te Wanroij door mw. Hanen en mw. Van Veen.
regio Oost op vrijdag 17 maart te Heteren door dhr. Balkenende
regio Noord is bij het ter perse gaan van deze editie nog niet bekend, deze zal worden gepubliceerd op www.deronline.nl.
Aanvangstijdstip van alle informatieavonden is 19.30 uur. U kunt zich per email aanmelden op secretariaat@deronline.nl. Vermeld hierbij uw naam, welke informatie-avond u wilt bezoeken en met hoeveel personen u komt.

Arabendu schreef:over de endurancesport waarbij er dus wordt verteld vanaf wat endurance inhoudt tot en met het
daadwerkelijk rijden
van een endurancewedstrijd.

Misschien gaat Miran ook nog wel mee....9 maart toch? Voor jou is het misschien wel om de hoek! 
doet me eraan denken dat ik mn lijstje alweer moet updaten 
Het is niet in Delft maar in Nootdorp. Hippisch centrum Nootdorp om precies te zijn.
ik denk dat het voor mij een uur a anderhalf uur fietsen is, zal dan nog wel even kijken of ik kan komen 
maar dat was een klein foutje zeg maar......(van mij om precies te zijn.......sorry!!!