Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jorg schreef:Hoop dat er binnen nu en 3 jaar een Edward+ avond komt ipv de anky+ avond, ben die grappen van haar onderhand beu!
Angeliek schreef:jorg schreef:Hoop dat er binnen nu en 3 jaar een Edward+ avond komt ipv de anky+ avond, ben die grappen van haar onderhand beu!
Hahahaha!
Edward leert nog steeds van haar hoor!
ze is nog steeds de beste van de wereld. Wees blij dat ze de paardenwereld wat kennis bij brengt.
mister_myagi schreef:Ik snap de mensen niet die Anky helemaal niets vinden. Ze doet hartstikke veel voor de paardensport binnen Nederland. Het is toch ook niet voor niets dat heel veel toppers bij haar en Sjef trainen?
LindaLinda schreef:mister_myagi schreef:Ik snap de mensen niet die Anky helemaal niets vinden. Ze doet hartstikke veel voor de paardensport binnen Nederland. Het is toch ook niet voor niets dat heel veel toppers bij haar en Sjef trainen?
Ik zeg niet dat ze niets is! ze is zeker een goed amazone met veel gevoel voor paarden ze doet het top in combinatie met sjef! maar als je dan op een qlinic komt of geeft of iets deregelijks vertel dan ook alles~!

PolitieTed schreef:Weet hier iemand of er nog kaarten beschikbaar zijn? Lijkt me namelijk wel super gaaf om heen te gaan.

Tequiro schreef:Heb niks tegen Anky, maar de clinics/ presentaties die ze geeft verteld maar weinig hoe je nu een paard rijd en op dat niveau krijgt. Ze doet het wel met humor, neem de hengstenkeuring gaf ze een show met Painted Black en als je het dan uitlegt, het is zo simpel je legt je been gewoon om en om en dan spring je wissels om de pas...daar heb je gewoon niet veel aan. Het zou van mij wat meer diepgang mogen hebben.
Heb wel eens een leuke en goede clinic gezien van Ellen Bontje, die liet ook heel duidelijk het verschil zien...kijk daar heb je dan wat aan...
Tequiro schreef:En dat soort clinics geeft ze niet. Alleen clinics met haar eigen leerlingen of via rabobank talentenplan....