Anky+ tijdens Indoor Brabant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Anky+ tijdens Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 09:25

http://www.dehoefslag.nl/actueel/nieuws ... temid=2319
dehoefslag.nl

Indoor Brabant schuift dressuuramazone Anky van Grunsven naar voren als borstbeeld van het internationale 4*-evenement. Van Grunsven neemt een prominente plaats in tijdens het evenement. Ze zal niet alleen haar opwachting maken in de wereldbekerwedstrijd , ook dit jaar is de openingsavond geheel aan de dressuuramazone gewijd. Tijdens de speciale Anky+ avond belicht de tweevoudig olympisch kampioen met een knipoog het dressuur rijden binnen andere paardensportdisciplines.

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:23

Nu is het wachten op de Anky Wereldbeker Dressuur....

jorg

Re: Anky+ tijdens Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:53

Hoop dat er binnen nu en 3 jaar een Edward+ avond komt ipv de anky+ avond, ben die grappen van haar onderhand beu!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:19

jorg schreef:
Hoop dat er binnen nu en 3 jaar een Edward+ avond komt ipv de anky+ avond, ben die grappen van haar onderhand beu!

Hahahaha!
Edward leert nog steeds van haar hoor!
ze is nog steeds de beste van de wereld. Wees blij dat ze de paardenwereld wat kennis bij brengt.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:05

Angeliek schreef:
jorg schreef:

Hahahaha!
Edward leert nog steeds van haar hoor!
ze is nog steeds de beste van de wereld. Wees blij dat ze de paardenwereld wat kennis bij brengt.

Dan moet ze wel al haar kennis naar buiten brengen over haar trainingmethode!

mister_myagi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:08

Ik snap de mensen niet die Anky helemaal niets vinden. Ze doet hartstikke veel voor de paardensport binnen Nederland. Het is toch ook niet voor niets dat heel veel toppers bij haar en Sjef trainen?

LindaLinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:34

mister_myagi schreef:
Ik snap de mensen niet die Anky helemaal niets vinden. Ze doet hartstikke veel voor de paardensport binnen Nederland. Het is toch ook niet voor niets dat heel veel toppers bij haar en Sjef trainen?

Ik zeg niet dat ze niets is! ze is zeker een goed amazone met veel gevoel voor paarden ze doet het top in combinatie met sjef! maar als je dan op een qlinic komt of geeft of iets deregelijks vertel dan ook alles~!

Feria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:17

LindaLinda schreef:
mister_myagi schreef:

Ik zeg niet dat ze niets is! ze is zeker een goed amazone met veel gevoel voor paarden ze doet het top in combinatie met sjef! maar als je dan op een qlinic komt of geeft of iets deregelijks vertel dan ook alles~!

alles vertellen gaan ze nooit doen he. Niet alleen Anky

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:24

Vorig jaar was ze ook al het boegbeeld van Indoor Brabant. En vorig jaar was er dus ook al die Anky+avond. Het was leuk en grappig om te zien. En je kunt zeggen van Anky wat ze wil, maar ze is erg goed in zelfspot en dingen niet serieus vertellen

Ben benieuwd wat ze dit jaar laat zien.

PolitieTed

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:44

Weet hier iemand of er nog kaarten beschikbaar zijn? Lijkt me namelijk wel super gaaf om heen te gaan.

Unfaithful

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:53

PolitieTed schreef:
Weet hier iemand of er nog kaarten beschikbaar zijn? Lijkt me namelijk wel super gaaf om heen te gaan.

Volgens mij wel!
Iig, voor de rest van de dagen wel, dus ik denk ook wel voor de openingsavond

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 09:54

Heb niks tegen Anky, maar de clinics/ presentaties die ze geeft verteld maar weinig hoe je nu een paard rijd en op dat niveau krijgt. Ze doet het wel met humor, neem de hengstenkeuring gaf ze een show met Painted Black en als je het dan uitlegt, het is zo simpel je legt je been gewoon om en om en dan spring je wissels om de pas...daar heb je gewoon niet veel aan. Het zou van mij wat meer diepgang mogen hebben.
Heb wel eens een leuke en goede clinic gezien van Ellen Bontje, die liet ook heel duidelijk het verschil zien...kijk daar heb je dan wat aan...

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 11:45

Dat is ook het verschil denk ik Tequiro; Anky geeft die clinics niet om mensen iets te leren; nee ze geeft die clinics als amusement. Om mensen te trekken en ze 'oooo en aaaaaa' te laten roepen.

Dat wil het publiek ook tegenwoordig. Kijken hoe mooi die dieren dat doen; het hoe zal alleen de écht geinteresseerden boeien. En vergis je niet hoeveel 'minder geinteresseerden' er naar Indoor Brabant komen. Al die Vips die alleen wat sponsoren zal het hun bips oxideren hoe Anky het doet, als ze het maar doet.

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:21

Ja daar zit wat in...

Maar ja voor de bezoekers mag er toch ook wel iets gedaan worden...ik zou haar wel eens willen zien rijden op een 4 jarige ofzo...
Die kunstjes heb ik ondertussen wel gezien....en het verhaaltje wat daaraan vast zit...kan er niet eens meer om lachen...

fanclubE_Gal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:38

Maard e vraag is natuurlijk wie de + gaat worden

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 12:42

sjef.. of edward

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 16:32

Sjef zeker niet....

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:49

Volgens mij was het vorig jaar iets met Inge de Bruijn en Leontine van Moorsel. Of haal ik nu 2 evenementen door elkaar

ashley_love

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 15:48

ik snap het ook niet helemaal

x_ultimate_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:50

LindaLinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:38

Tequiro schreef:
Heb niks tegen Anky, maar de clinics/ presentaties die ze geeft verteld maar weinig hoe je nu een paard rijd en op dat niveau krijgt. Ze doet het wel met humor, neem de hengstenkeuring gaf ze een show met Painted Black en als je het dan uitlegt, het is zo simpel je legt je been gewoon om en om en dan spring je wissels om de pas...daar heb je gewoon niet veel aan. Het zou van mij wat meer diepgang mogen hebben.
Heb wel eens een leuke en goede clinic gezien van Ellen Bontje, die liet ook heel duidelijk het verschil zien...kijk daar heb je dan wat aan...

Dit bedoelde ik nu dus ook percies! ze verteld gewoon niet veel bruikbaars, daarom zeg ik dat ze dan wel gewoon alles meot vertellen om haar kennis te delen!

Ze is absoluut een goede ruiter, heb ik al eerder gezecht, maar als je dan clinic of dergelijke geeft doe het dan wel goed en breng je kennis over! mss is het voro haar makkelijk om een wissel te sprigen honderde anderen hebben er serieus veel moeite mee! is lekker als een voorbeeld voor je zecht dat het heel simpel is en het bij jou maar niet lukken wil, lijkt mij niet echt motiverend!

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 07:22

Ik denk dat je dat soort shows ook niet echt als een clinic moet zien.

Als je naar een echte clinic van Anky gaat zal het ook wel wat meer kosten voor je echt dingen gaat leren.

En ook al zou ze er al rijdend dieper op in gaan, wij als publiek voelen niet hoe Painted Black loopt, laat staan dat we het thuis op onze eigen paarden ook ff doen.
Dan moet je naar een echte clinic met je paard, jij erop Anky ernaast.

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:28

En dat soort clinics geeft ze niet. Alleen clinics met haar eigen leerlingen of via rabobank talentenplan....

assie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:21

Tequiro schreef:
En dat soort clinics geeft ze niet. Alleen clinics met haar eigen leerlingen of via rabobank talentenplan....

Nouja, dat is dan toch haar keuze. Om haar 'geheim' ook geheim te houden.
En nogmaals, die clinics van haar moet je zien als show en amusement, niet als clinic. Waarom het nog clinic heet? Dat staat dan weer interessanter

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:36

Ik denk dat het niks met geheimhouden te maken heeft, heeft met de manier van trainen te maken en aangezien hun manier van trainen toch al onder vuur ligt, kan je het op die manier ook begrip kweeken onder het publiek....
Maar goed we gaan de show, maar weer eens aanschouden op indoor brabant....