zadel dieven actief in limburg!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vanini

zadel dieven actief in limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 19:35

Afgelopen zondagnacht 12 febr. is er bij ons op de stal ingebroken en zijn er 8 zadels gestolen. Onze stal ligt in Landgraaf. Het is een kleine-privestal waar de eigenaren aan de stal wonen. Het geheel is goed omheind. Ze hebben het gaas doorgeknipt, de staldeuren geforceerd, de zadelkamer opengebroken en vervolgens de zadelkasten opengebroken op een werkwijze die doet vermoeden dat het om profs gaat.
Diezelfde nacht zijn op een andere manege vlakbij ons ook zadels gestolen evenals in een stal in Voerendaal.

Ik plaats dit berichtje met name om iedereen te waarschuwen en alert te zijn. Wie weet dat ze nog ergens in het noorden toeslaan.

En onze zadels zullen wel al richting oostblok zijn, denk ik. Toch zou ik iedereen willen vragen goed om zich heen te kijken of er iemand (goedkoop) zadels te koop aan biedt,waar een verdacht luchtje aan zit.

Mijn zadel was een Ainsley vanguard met verstelbare boom,waar de ainsleytekens (een groene boom) bij de lepel er niet meer op zitten.
Er zijn oa ook dressuurzadels van pfiff en lemetex weg en springzadels van stubben en kieffer.