De Nationale Sportpas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

De Nationale Sportpas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 00:18

http://www.knhs.nl/News.asp?ID=24119&Pc ... omStyle=11
KNHS.nl

ERMELO (KNHS) - In eerdere berichtgeving is al gemeld dat de KNHS is gestart met een grootschalig ICT project. Hierbij werkt de KNHS samen met het NOC*NSF / Nederland Sportland Digitaal. Eén van de voordelen die hieruit voortkomt, is de Nationale Sportpas. De Nationale Sportpas is een ledenpas en kortingspas ineen. Na een positieve afstemming met alle betrokkenen hoopt de KNHS deze pas rond de zomer te introduceren.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 02:55

wat houdt dat dan precies in?

dynamiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 07:56

Anzjuhlaa schreef:
wat houdt dat dan precies in?

Tja wat houdt het in, naar mijn mening gaat dat weer lekker geld kosten want immers niks gaat voor niks, eerst het chippen dan de paardenpaspoort en nu dit

liberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 08:25

Het kost je dus juist geen geld...

www.nationalesportpas.nl

Je kan namelijk kortingen krijgen bij de aangesloten organisaties van de nationale sportpas.

Citaat:
Nu al voordeel
Omdat er al verschillende interessante acties lopen voor houders van de Nationale Sportpas, hebben alle KNHS-leden op 13 of 14 februari 2006 een brief ontvangen. In deze brief wordt de Nationale Sportpas aangekondigd en staat een persoonlijk nummer vermeld. Met dit nummer kunnen KNHS-leden hun Nationale Sportpas account activeren en nu al gebruik maken van bijvoorbeeld de actie van Zilveren Kruis Achmea. Ook al heb je de Nationale Sportpas nog niet daadwerkelijk in huis.

Meer informatie
Meer informatie over de Nationale Sportpas kunt u vinden op www.nationalesportpas.nl of op www.knhs.nl > knhs > nationale sportpas.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 09:20

Nóg weer een pas erbij. Dáár zit nu iedereen op te wachten.
Doe mij maar gewoon 20% korting op de kosten van de KNHS.........

Neverhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 09:33

CGJ12 schreef:
Nóg weer een pas erbij. Dáár zit nu iedereen op te wachten.
Doe mij maar gewoon 20% korting op de kosten van de KNHS.........

Mijn idee, mogen ze de pas houden.
Ik wordt echt helemaal simpel van alle passen overal voor

En mss gaat het nu nog geen geld kosten maar dat geld dan tot iedereen eraan gewend is en het wel prettig vind en voila.... dan moet er voor betaald worden. Die truuk is inmiddels al 100 toegepast

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 09:37

Hardstikke handig. Als je nml je basisverzekering bij Zilveren kruis in combi met de NSP afsluit, kost deze maar EUR 81,40.

http://www.nationalesportpas.nl/sitemgr.aspx?id=2001

Als het goed is krijgen we vandaag of morgen al de lidmaatschapsnummers toegezonden.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:26

Nou ja..........
Als het nieuwe dressuurboekje + reglement er ook bijzit ben ik dik tevreden................

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:29

ranna schreef:
En mss gaat het nu nog geen geld kosten maar dat geld dan tot iedereen eraan gewend is en het wel prettig vind en voila.... dan moet er voor betaald worden. Die truuk is inmiddels al 100 toegepast

Da's geen truuk, maar een economische wetmatigheid.
Elke korting moet ergens anders mee betaald worden. Dat kun je zelfs een willekeurige VMBO-er aan het verstand brengen.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:49

Het zit zo bij het verzekeringspakket. Met de NSP krijg je korting. Die korting wordt als volgt toegepast: je betaald wel de gewone basisverzekering, maar je krijgt restitutie. En die restitutie wordt op je pas gestort. Op hun website kun je kijken wat je allemaal met dit gespaarde geld kunt doen. Je kunt het bv inwisselen of gebruiken bij bepaalde akties van bedrijven die hierbij aangesloten zijn. Of je kunt het verzilveren.
In die tussentijd gebruikt de NSP het geld om de sport in NL te ondersteunen. Zie: http://www.nationalesportpas.nl/sitemgr.aspx?id=4001

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 11:52

Tyrza schreef:
Het zit zo bij het verzekeringspakket. Met de NSP krijg je korting. Die korting wordt als volgt toegepast: je betaald wel de gewone basisverzekering, maar je krijgt restitutie. En die restitutie wordt op je pas gestort. Op hun website kun je kijken wat je allemaal met dit gespaarde geld kunt doen. Je kunt het bv inwisselen of gebruiken bij bepaalde akties van bedrijven die hierbij aangesloten zijn. Of je kunt het verzilveren.
In die tussentijd gebruikt de NSP het geld om de sport in NL te ondersteunen. Zie: http://www.nationalesportpas.nl/sitemgr.aspx?id=4001

Dus het is geen glasharde korting.........
Let op: wordt niks.......... (het is maar een voorspelling)

Tien

Re: De Nationale Sportpas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:04

Hmm ik heb al korting bij zilveren kruis, studentenkorting.
Kan ik nu 20 % korting krijgen?

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:35

CGJ12 schreef:

Dus het is geen glasharde korting.........
Let op: wordt niks.......... (het is maar een voorspelling)

De tijd zal het uitmaken. Destijds zeiden zoiets dergelijks ook van de airmiles pas.

Tot die tijd heb ik voorlopig mijn ziektekosten gewoon bij het Zilveren Kruis lopen. Iig dit jaar

Ctal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 15:15

Hmm ik heb t al binnen

Maar je moet eerst t pasje nog aanvragen ofzo denk ik want dat zit er nog niet bij.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 15:53

Het pasje komt pas van de zomer uit. Maar je krijgt alvast je nummer om van diverse aanbiedingen gebruik te kunnen maken

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 16:58

Ik heb ook die brief gekregen! Lijkt me wel handig!

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:06

Tyrza schreef:
Het pasje komt pas van de zomer uit. Maar je krijgt alvast je nummer om van diverse aanbiedingen gebruik te kunnen maken

De dressuurproeven zouden ook per 1 januari beschikbaar zijn...........

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 17:32

v0oor de voetbal heb ik hem al...

Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:04

Wellicht dat Zilveren Kruis de pas betaalt, zij willen toch zo graag extra verzekerden erbij. Dit scheelt ze weer een mailing...

Ik vind het belachelijk al die collectiviteiten met korting. Werktechnisch heb ik dat op een rijtje gezet en je kan het zo gek niet bedenken of je krijgt op de een of andere ziektekostenpolis wel korting (boedisten, vegetariërs, diabetici). Men is in de branche nu al bang dat volgend jaar de premies naar minimaal 100 euro per maand gaan (alleen basisverzekering) om de verliezen van dit jaar te compenseren. Dan lukt het zeker niet om de doelstelling van het kabinet, om de kosten van de zorg te beheersen, te halen. Maar goed, tot die tijd: geniet van die korting!

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:21

CGJ12 schreef:
Tyrza schreef:

De dressuurproeven zouden ook per 1 januari beschikbaar zijn...........

Hihi, daar zeg je wat

Ok, laat ik het dan zo stellen dat de KNHS volgens de NSP site in 2006 aangesloten zal zijn. De KNHS heeft mij telefonisch bevestigd dat dit dus in de zomer zou zijn...

x_Irisje_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:28

keb hem vanmiddag al ontvangen! Tis niej echt een pas meer een klein boekje maargoed

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:29

Ik heb hem vandaag binnengekregen, de brief dan. Want op de pas moeten we nog wachten
Misschien dat ik het wel gebruik voor mijn verzekering, scheelt altijd wat!

x_Irisje_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 18:56

ooooow vandaar

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 19:51

ik heb hem ook, maar heb net een andere goedkope verzekering afgesloten, wel iets duurder als dit maar ben wel met aanvullend erbij dus ja.

ik ga er niks mee doen

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:09

Dit is iets waar ik echt niet op zit te wachten...