Ermelo (KNHS) - De laatste twee wedstrijden om Golden Horse Trophy in Heikant van 9 t/m 12 februari en van 9 t/m 12 maart 2006 niet kunnen worden verreden volgens de (reglementaire) richtlijnen van de KNHS. Om deze reden is het KNHS leden niet toegestaan hieraan deel te nemen of mee te werken.
Tja, dan kan de KNHS daar wel klaar gaan staan om de halve startlijst op de bon te slingeren (of een dergelijke sanctie, wat er ook op staat). Ik heb nog even gekeken, maar er staan genoeg KNHS-leden op de lijst. Ben benieuwd of ze dat gaan doen.
En hoe zit het dan met de andere wedstrijden die in Heikant georganiseerd worden? De zogenaamde Open Wedstrijden, die zijn 1x per maand, staan open voor iedereen, en gaan compleet buiten de KNHS om. Waarom mogen die dan wel?
Ik vind het raar, dat je als knhs lid (waar je niet voor wordt gevraagd, maar voor moet betalen) Niet zelf mag weten waar je aan mee werkt..... Als ik daar zou willen rijden doe ik dat toch lekker?? Dan maar geen WP zou ik denken.....
De Open wedstrijden deed ik altijd mee. Golden Horse alleen maar niet vanwege het achterlijk hoge inschrijfgeld (er valt ook wel weer veel te winnen, dat dan wel weer wel).
Heikant (zeeuws-vlaanderen, tegen de belgische grens) www.goldenhorsetrophy.be Wedstrijdserie die georganiseerd word door Belgen. Hoog startgeld, hoge prijzen. Mooie wedstrijd, van alle luxe voorzien. Niet voor punten. Manege waar het is: www.manegeheikant.nl
Ik meende dat ik ergens had gelezen(ik denk in de paard&sport) dat KNHS-leden hier wel aan mee mochten doen en ook aan mee mochten helpen. Nou lees ik nog eens goed de titel en staat er "alsnog", wat ik dus erg lullig vind. Eerst mag het niet, daarna is de KNHS het er wel mee eens en mag het wel...en nu, nu mag het alsnog weer niet. Ik denk dat de KNHS eens goed moet bedenken wat ze nu eigenlijk willen, want volgens mij weten ze zelf niet echt wat ze nu willen. Ik denk dat ik er gewoon aan mee zou doen, want de KNHS is een beetje raar bezig vind ik. En idd zoals ik al las, dan maar geen winstpunten toch?
Het is nooit voor winstpunten geweest, ook niet als de KNHS er wel mee instemt! Alleen als je nu dus mee doet (zonder de KNHS of winstpunten of wat dan ook) riskeer je dus een sanctie (ik weet niet wat dat gaat zijn). Als de reden inderdaad is dat het te laat is aangevraagd (in 1e instantie is het gewoon niet aangevraagd hoor), hoe kunnen ze het dan eerst wel goed gevonden hebben, en nu dan weer niet? En dan ook meteen voor de finale in maart? Kan er niet nog een andere reden zijn?