Bart Bax heeft sinds enige tijd de vierjarige KWPN-hengst Vivaldo (Polansky x Montecristo) in training. De ruiter uit Luyksgestel ziet in hem een dressuurpaard met mogelijkheden. ‘Vivaldo heeft een ongelooflijk fijne werkwillige instelling. Hij is nuchter en tegelijkertijd vlug genoeg. Daarbij beschikt hij over drie goede basisgangen. Ik ben bijzonder blij zo’n fijn paard voor de toekomst op stal te hebben staan.’ Het eerstkomende publieke optreden van Vivaldo en Bax vindt begin februari plaats tijdens de KWPN-hengstenkeuring in Den Bosch.
Hé, wat leuk voor hem! Hij wilde dacht ik ook graag meer goedgekeurde hengsten rijden. Ik hoop dit jaar, als Tivoli eindelijk eens beter is, te gaan trainen bij hem.
hey bart bax.. gaaf voor hem dat hij zo'n mooi paard mag rijden. mijn paard heeft hij ingereden. ik zou nog wel eens naar hem willen en een les van hem nemen kijken wat hij ervan zegt hoop wel positief natuurlijk
Ik zou graag les hebben van Bart Bax. Kan iemand mij zijn gsmnummer ofzo geven? Of hoe ik met hem in contact kan komen? Dat zou ik enorm op prijs stellen...