Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laureentje schreef:Niceboy, kun je alsjeblieft ophouden met speculeren. Je weet niet wat er is, dus ga geen verhalen in de wereld brengen via het internet. Je meldt een hersenbeschadiging en een schedelbasisfractuur. Ik weet niet wie je dit allemaal vertelt, maar waarheid is het ook niet.
Laureentje schreef:Niceboy, kun je alsjeblieft ophouden met speculeren. Je weet niet wat er is, dus ga geen verhalen in de wereld brengen via het internet. Je meldt een hersenbeschadiging en een schedelbasisfractuur. Ik weet niet wie je dit allemaal vertelt, maar waarheid is het ook niet.
engeltjuh_15 schreef::oo Arm meisje!
@ niceboy, waar haal je die verhalen dan vandaan? Als je het verzint vind ik het wel ziek.
knightloekie schreef:Laureentje schreef:Niceboy, kun je alsjeblieft ophouden met speculeren. Je weet niet wat er is, dus ga geen verhalen in de wereld brengen via het internet. Je meldt een hersenbeschadiging en een schedelbasisfractuur. Ik weet niet wie je dit allemaal vertelt, maar waarheid is het ook niet.
Idd er klopt helemaal niets van deze verhalen... (het heeft helemaal niets met het paardrijden te maken) misschien kan dit topic beter op slot