Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokmerries dus (maar ja dat zet hij er niet bij natuurlijk) ik zal hier persoonlijk nooit op reageren
.
daar word je toch boos van
Talietjuh schreef:ik lees nu op marktplaats een advertentie waar iemand ook een goed tehuis biedt voor jonge goedgebouwde merries die niet geschikt zijn voor het doel van de huidige eigenaar![]()
jonge goedgebouwde merriesfokmerries dus (maar ja dat zet hij er niet bij natuurlijk) ik zal hier persoonlijk nooit op reageren
wie weet is het die man wel...
van zulke mensen! Iemand bij ons op stal zei dat mensen niet zo naief moesten zijn om te denken dat een paard gratis en voor niks een ouwe dag kan hebben. Dat zal wel, ik vind het echt een strontstreek!! Dat ze die kerel niet kunnen oppakken of wat dan ook. Ik vind het zooooo erg voor die mensen, niet normaal.
libke schreef:Talietjuh schreef:ik lees nu op marktplaats een advertentie waar iemand ook een goed tehuis biedt voor jonge goedgebouwde merries die niet geschikt zijn voor het doel van de huidige eigenaar![]()
jonge goedgebouwde merriesfokmerries dus (maar ja dat zet hij er niet bij natuurlijk) ik zal hier persoonlijk nooit op reageren
die man zoekt gewoon Draagmerries om embryo's van waardevolle sportmerries in te transplanteren . Wordt ook duidelijk bij eerste contact gezegd .
libke schreef:Talietjuh schreef:ik lees nu op marktplaats een advertentie waar iemand ook een goed tehuis biedt voor jonge goedgebouwde merries die niet geschikt zijn voor het doel van de huidige eigenaar![]()
die man zoekt gewoon Draagmerries om embryo's van waardevolle sportmerries in te transplanteren . Wordt ook duidelijk bij eerste contact gezegd .