tja dat kan iedereen gebeuren. Alleen als je wat ouder ben geneest je wat minder snel. Hopelijk heeft de man niet de schrik te pakken, en stapt na zijn genezing weer vrolijk op.
Tja, het kan altijd gebeuren, het zijn toch dieren die soms zomaar iets doen wat wij niet willen. Ik heb mijn paarden op een jachtstal staan en de eigenaar is bijna 80 en rijd nog steeds de jachten mee op een iers paard van net geen twee meter hoog. Ik ben zelf ook van plan om zo lang mogelijk te rijden, maar denk dat alle bokkers dat wel hebben.
Zo, dat is al best een oude man. Grappig dat die nog rijd, maar zo'n val is natuurlijk voor hem wel wat zwaarder dan voor de jongere ruiters. Hopelijk komt het weer goed met hem!
Zijn meerdere oudere mensen die nog rijden. Ik rijd zelf mee met de veteranen. (ben 27, maar ach). Dat is altijd lachen en je krijgt fantastische tips mee naar huis. Er zit er ook één bij die nog in het leger les heeft gehad. Die weet hoe het moet (maar hij drilt wel een beetje, ook meegekregen van het leger denk ik) haha. Ik vind het wel erg voor deze man. Hopelijk geneest hij snel en is de wond niet zo erg als het lijkt.