Oud-bestuur stamboek geweerd van hengstenkeuring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Oud-bestuur stamboek geweerd van hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 19:50

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 20:54

En waarom dan wel niet?

Beetje vaag bericht.

VillaNeusjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:21

,,Ik ben uitermate gepikeerd over de opstelling van de heren.’’ Hij sleept ze binnenkort voor de rechter.

Het FPS heeft bewust geen invitaties verzonden aan oud-voorzitter Jaap van der Meulen uit Broek bij Joure, Victor Both uit Nes bij Akkrum, Patrick Duin uit Kollumerzwaag en Wim van Bemmel uit Epe.

Drie van de oud-bestuurders zijn de oprichters van de stichting behoud Erfgoed Friesch Paardenras. De stichting wil een spreekbuis zijn voor merriehouders, maar kan ook paarden registreren.

Katoo71

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:01

Ik weet niet waar het stamboek mee bezig is maar het gaat toch allemaal om de paarden ? en de liefde die we er voor hebben.....

Ik walg er van

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:20

Voor je de feiten kent en zoals je zelf zegt "niet weet waar het stamboek mee bezig is" kun je beter ook niet (ver)oordelen.....

Als een bestuur op alle fronten wordt tegengewerkt door een voormalig bestuur dat, ondanks herhaalde pogingen van het nieuwe bestuur om alles uit te praten, gewoon verder gaat met stoken, een website onder KFPS naam te voorzien van suggestieve artikelen en het KFPS zo weer te dwingen tot dure gerechtelijke stappen die wel het laatste zijn wat we nodig hebben, dan lijkt het me redelijk logisch dat je dat soort mensen vervolgens niet een plekje op de eretribune geeft......

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:30

horseyfries schreef:
Voor je de feiten kent en zoals je zelf zegt "niet weet waar het stamboek mee bezig is" kun je beter ook niet (ver)oordelen.....

Als een bestuur op alle fronten wordt tegengewerkt door een voormalig bestuur dat, ondanks herhaalde pogingen van het nieuwe bestuur om alles uit te praten, gewoon verder gaat met stoken, een website onder KFPS naam te voorzien van suggestieve artikelen en het KFPS zo weer te dwingen tot dure gerechtelijke stappen die wel het laatste zijn wat we nodig hebben, dan lijkt het me redelijk logisch dat je dat soort mensen vervolgens niet een plekje op de eretribune geeft......

daarom!