Oude bekenden in Duits A-kader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Oude bekenden in Duits A-kader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 11:39

http://www.dehoefslag.nl/actueel/nieuws ... temid=2236
dehoefsag.nl

Het nieuwe Duitse A-kader dressuur bestaat uit louter bekende gezichten: Heike Kemmer met Bonaparte, Ann Kathrin Linsenhoff met Wahajama, Martin Schaudt met Weltall VA, Hubertus Schmidt met Wansuela Suerte, Isabell Werth met drie paarden waaronder Satchmo, Klaus Husenbeth met Piccolino, Ellen Schulten Baumer met Lesotho en na een jaar afwezigheid Nadine Capellmann met haar nieuwste troef Elvis.

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:23

Wat moet je in godsnaam met zo'n groot A-kader??! Aantonen dat het een en al talent en geweldige combinaties zijn?
Lijkt mij handiger om hier als bond een selectie in te maken. Hoe kies je nu ruiters om af te vaardigen naar een kampioenschap? Maja... Aan de andere kant hebben ze natuurlijk wel veel goede combinaties in huis, waarbij de een wat constanter hoog presteert dan de ander...

greetjebee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:38

renes schreef:
Wat moet je in godsnaam met zo'n groot A-kader??! Aantonen dat het een en al talent en geweldige combinaties zijn?
Lijkt mij handiger om hier als bond een selectie in te maken. Hoe kies je nu ruiters om af te vaardigen naar een kampioenschap? Maja... Aan de andere kant hebben ze natuurlijk wel veel goede combinaties in huis, waarbij de een wat constanter hoog presteert dan de ander...

Het Nederlandse A-kader bestaat ook uit 8 personen.... En die zijn lang niet allemaal opgewassen tegen de 8 die hierboven worden genoemd.
Persoonlijk denk ik zelfs dat een aantal leden van het Duitse B-kader niet zouden misstaan in ons A-kader....
Niets ten nadele van de Nederlandse toppers hoor! Voor een klein land doen 'we' het natuurlijk super. Maar de Duitse top is nog steeds veel breder (lijkt af en toe zelfs onuitputtelijk...) Vandaar dat zij maar liefst 2 B-kaders hebben.

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 23:26

Mij zeggen ze eigenlijk niet zo veel. Alleen Ann Kathrin Linsenhoff en Isabell Werth 'ken' ik.