Vervolg Queen en Kelly

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adri

Vervolg Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 19:57

Iedereen was blij, Queen mocht bij Kelly blijven, volgens de rechter in Hasselt. Gisteren is er bericht gekomen, de fam.Scheepers (eigenaars waar Luna/Queen gestolen is) hebben beroep aangetekend naar aanleiding van het vonnis van Hasselt. Normaal zou gisteren ook een vonnis geweest zijn ivm beslagname, dit is nu ook weer op de rol gezet. Misschien is dit een dubbel topic, maar het andere staat Queen mag bij Kelly blijven, dit is een nieuwe wending in de zaak. Moderators wilt U het aub verplaatsen als ik het fout geplaatst heb.

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:58

*zucht* Niet te geloven, denk je er eindelijk klaar mee te zijn...

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:35

Hoi, het is inderdaad zo dat het weer in beroep is gegooid. Ik begrijp het niet goed! Gunnen ze mij Queen dan echt niet. Willen ze echt dat Queen dood is eer dat ik een veulen van haar kan trekken. Waar gaat dit toch ophouden. Ik weet het niet. Jammer dat het zo moet lopen. Had het liever anders gezien! Vele groetjes, kelly en Queen

Mondy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:44

jee dat slaat toch nergens op waarom laten ze queen niet bij jou ? niet normaal gewoon

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:45

Ik had de andere topics ook al gevolgd maar wat kut zeg

Pipi

Re: Vervolg Queen en Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 00:01

Jemig! Het kan toch niet zo zijn dat we te vroeg gejuigd hebben?
Een nagel aan je doodskist deze mensen
Toch maar weer duimen dan en er vanuit gaan dat er gerechtigheid bestaat en Queen gewoon bij jou mag blijven!!
Sterkte meis

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:47

Vind het echt rot voor je!(had ook al in het andere topic gereageerd )
Weet je wanneer het vonnis komt?

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:28

even off- topic
er was hier toch ook een jurist op bokt die mee praten in een van de topic's die hier over gaan? wie was dat ook al weer?

on-topic wat balen zeg weer geen duidelijk heid ik wens je heel veel sterkte en succes!

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 19:30

Wat een idioten zeg. Als ze echt om dat paard geven laten ze hem gewoon bij Kelly (Waar het paard, lijkt me, ondertussen aan gehecht is). Als die mensen nou even zouden snappen dat geld ook niet alles is (Neem aan dat ze daar op uit zijn, voor het welzijn van het paard doe je het niet, als hij heel erg goed af is bij Kelly)..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 01:26

Als ze het echt om het paard ging hadden ze neem ik aan gewoon gekeken of het paard het goed had gehad bij jou, en evt. afspraken gemaakt om af en toe even langs te komen?
Dit lijkt meer een strijd van geld of gewoon macht / eigendom.

Sterkte Kelly!

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:40

Goh, dit had ik niet verwacht Niemand denk ik. Rottig hoor, sterkte ermee!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:43

Jeetje, houdt het dan nooit op!!!

ik heb het andere topic gevolgd en was dolblij voor je dat alles goed gekomen was en nu dit weer......

onbegrijpelijk!

nou ik duim weer voor een goede afloop!

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 18:34

Hoi allemaal. Aangezien sommige vonden dat we niks meer mochten zeggen op een ander topic van Queen over hoe het momenteel met haar gaat. en omdat ze dat topic hebben afgesloten zal er op bolkt niets meer gezet worden over Queen (tenzij ze het andere topic weer openen) Er is een anderde site waar mensen die eventuueel zin hebben op over Queen verder te discusieren terecht kunnen. Je kan mij of adri altijd per prive bericht vragen waar het te doen staat.

Ps Queen heeft gisteren de krachtproef gewonnen. Ze is over 2m gegaan zonder problemen. Dus voor wie nog wil volgen over Queen. zend maar een mail

Groetjes kelly en Queen

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:09

Hei Kelly, heb je dit topic ook gevonden, ben het met je standpunt eens, nogmaals proficiat, en waarom ze er een slotje op gezet hebben, mag joost weten, het ging over Queen en geen ander paard. Tof dat je een reaktie gegeven hebt. wij hebben het nooit kwaad bedoeld, maar zo kwam het wel over. Wij zullen blijven vechten en denk eraan je staat niet alleen, met zo'n prachtige vriendin als Queen naast jou. Veel sterkte.

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:31

KellyC schreef:
Hoi allemaal. Aangezien sommige vonden dat we niks meer mochten zeggen op een ander topic van Queen over hoe het momenteel met haar gaat. en omdat ze dat topic hebben afgesloten zal er op bolkt niets meer gezet worden over Queen (tenzij ze het andere topic weer openen) Er is een anderde site waar mensen die eventuueel zin hebben op over Queen verder te discusieren terecht kunnen. Je kan mij of adri altijd per prive bericht vragen waar het te doen staat.

Ps Queen heeft gisteren de krachtproef gewonnen. Ze is over 2m gegaan zonder problemen. Dus voor wie nog wil volgen over Queen. zend maar een mail

Groetjes kelly en Queen

Het gaat er gewoon om dat een oud topic niet meer naar boven gehaalt moet worden. Mensen reageren ook heel vaak dan weer op het eerste bericht uit het topic als ze het bovenaan zien staan, terwijl dat misschien helemaal niet aan de orde is.
Als je iets nieuws wilt melden, kun je daar beter een nieuw topic over openen, ipv in een oud topic verder te gaan. Dat slotje heeft dus niets met jullie/je persoonlijk te maken, het is gewoon om Bokt een beetje overzichtelijk te houden

KellyC schreef:
en omdat ze dat topic hebben afgesloten zal er op bolkt niets meer gezet worden over Queen

Als je iets nieuws over Queen wilt vertellen, kun je daar toch gewoon een nieuw topic over openen?

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:38

Wanneer een topic wordt afgesloten is het niet de bedoeling dat er vrolijk een nieuw topic wordt geopend om daar verder te gaan.
Vandaar een slotje.