Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieuwke1989 schreef:Hahahahaaa! wat is dat nou weer voor idiote regel.
Ten eerste ziet het er niet uit, en na een regenbuitje is alle poep weggespoeld..
)
Stennisje schreef:Ik weet niet meer of het nou in Gent of Brugge was, maar daar hadden de aanspanningen in de stad een soort zeil tussen de dissels achter het paard hangen waar de mest in viel.

) Met mest kan het misschien wel werken, maar hoe gaat dat dan met plassen? Dat klotst er toch overheen lijkt me?
Stennisje schreef:Ik weet niet meer of het nou in Gent of Brugge was, maar daar hadden de aanspanningen in de stad een soort zeil tussen de dissels achter het paard hangen waar de mest in viel.
Ramsesje schreef:in brugge in gent rijden er geen koetsen
Ramsesje schreef:in brugge in gent rijden er geen koetsen
en eigenlijk is het in belgie voor iedereen verplicht om de stront op te kuisen maar jah niemand doet dat zie me al van mn paard stappen en zoals bij de hond het in een (vuilnis)zak scheppen
SuperSmurf schreef:Ramsesje schreef:in brugge in gent rijden er geen koetsen
en eigenlijk is het in belgie voor iedereen verplicht om de stront op te kuisen maar jah niemand doet dat zie me al van mn paard stappen en zoals bij de hond het in een (vuilnis)zak scheppen
en waarom niet? Als mijn paard midden in een woonwijk wat laat vallen stap ik netjes af en schop het zo goed als ik kan aan de kant. Kijk, helemaal weg krijg ik het natuurlijk niet, want kan onmogelijk een schep mee nemen in mijn kontzak, maar vind het wel zo netjes om het even aan de kant te schoppen. Een ander hoeft geen overlast van mijn rijplezier te hebben..