Autobedrijf Borne in de fik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardjuh

Autobedrijf Borne in de fik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 18:47

Haj,

We zitten nu zelf ook in onrust thuis.
We kennen alle mensen die daar werken en die het bedrijf heeft gestart is een vriend van me vader en mijn suikeroompje.
Er zijn 3 gewonden.
1 is naar groningen ziekenhuis gebracht en 2 met trauma helicopter.
1 is er vermist.

We willen zelf graag weten wie er vermist is.
Ik hoop zo dat die nog leeft

Citaat:

Mogelijk dode bij explosie in Borne

BORNE - Door een hevige brand bij garage Diepenmaat aan de Grotestraat in Borne wordt een persoon vermist en zijn zeker twee gewonden gevallen. In de werkplaats van het bedrijf deed zich woensdag omstreeks 14.45 uur een explosie voor.

Volgens de politie is de brand inmiddels onder controle en bestaat er geen gevaar meer voor het tankstation voor het pand. De omgeving is in een straal van honderd meter ontruimd. Een van de gewonden is per traumahelikopter naar het ziekenhuis vervoerd.

In de werkplaats van het bedrijf waren enkele monteurs aan het werk, onder wie de vermiste. De vonken sloegen over naar de showroom.
De brandweer rukte met groot materieel uit om te voorkomen dat de aangrenzende benzinepomp vlam vatte.

De afslag vanaf de A1 naar Borne werd tijdelijk afgesloten voor het verkeer, evenals de rondweg van Hengelo naar Almelo ter hoogte van Borne.

Bron: Tubantia

Me vader moet zo eerst naar begravenis, en daarna gaat hij naar een kennis in Borne om te kijken of die al meer weet. Maar we vallen de familie nu niet lastig ermee.

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:48

oeh bah, veel sterkte zeg!

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 19:16

We huilen nu flink.. Maar het blijkt dat Gerard De eigenaar van het bedrijf overleden is. en zijn vrouw Jolide ligt in het ziekenhuis.
mandy crossde met de auto een andere kennis byna van de voeten. [dochter] en we zagen Kevin [zoon] op filmpje in actienieuws

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 10:00

Met de vrouw is niks aan de hand blijkt. maar de man is spoorloos en een monteur is overleden in de heli

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 20:10

maandag en dinsdag begravenis =(

Remoni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:41

Ik wil toch nog even reageren.
Mijn auto komt van Diepenmaat en is daar altijd in onderhoud, ik kende de eigenaar en natuurlijk de monteurs goed. Sinds mijn eerste autootje ben ik al klant en dat is al meer dan 10 jaar.
Ik kan nog niet geloven wat een verschrikkelijk drama zich daar heeft afgespeeld en nog elke dag doet het me best wel pijn.

Ik wens iedereen hierbij betrokken heel veel sterkte om dit drama en dit grote verlies te verwerken.

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 17:24

Haj, mijn vader loopt er al 30 jaar, en kende alle monteurs alle mensen die daar werkte en gerard en de kids en de vrouw en gewoon iedereen.
we gingen met een hele club op vakantie waar ook diepenmaat dus iemand van was. altijd vrolijk =)

Jij ook sterkte!

Remoni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 15:57

Dank je.
Mijn vader loopt er ook al meer dan 30 jaar........hij vertelde nog, een paar dagen voor het ongeluk, was hij er nog geweest en je weet het wel, altijd even een geintje maken en lekker drammen met Gerard en de jongens. Het ging soms nergens om maar het was er altijd gezellig.

paardjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 17:43

Hahaha, deed me vader ook. en we gingen er mee op vakantie. misschien kent jou pa mijn pa