man verbreizeld gezicht na trap paard!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

man verbreizeld gezicht na trap paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:47

vanmorgen kregen mijn ouders het volgende te horen over een kennis van ons:

een man tussen de 50 en 60 jaar is gisteren ochtend door zijn paard in het gezicht geslagen. Het gebeurde toen de man zijn paard in de wei deed, hij draaide het paard niet om voordat hij het losliet. De man is overgebracht naar een voor ons onbekend ziekenhuis. De man heeft gister van 11,00 tot 19,30 op de operatietafel gelegen. Heel zijn gezicht is verbreizeld. De wonden zijn dusdanig erg dat hij in coma gehouden word.

meer weet ik er nu even niet van, waarschijnlijk morgen meer!

gianlucka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:49

Gatsie, tsja zo'n paardenhoef kan soms erg hard aankomen!

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:56

he gatsie, wat vervelend zeg..
sterkte voor die man

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:58

iehh, waarschijnlijk kan hij niet eten... niet goed ademen, misschien kan hij ook wel niet meer zien...
Iemand die ik ken had ook een trap gehad en had haar kaak gebroken en al haar tanden los en sommige uit haar mond.... verschrikkelijk

Sterkte voor die man!

Siddieqje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:00

Soms vertrouw je een paard zo erg dat je niet altijd nadenkt bij de gevolgen. Ik denk dat iedereen nu wel eens weer met zijn neus op de feiten gedrukt is dat iedereen wel iets kan tegenkomen en dat je beter voorzorgen neemt dan dat je met de gevolgen te maken krijgt.

Ik wens die man veel sterkte toe.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:26

Palhaço schreef:
iehh, waarschijnlijk kan hij niet eten... niet goed ademen, misschien kan hij ook wel niet meer zien...
Iemand die ik ken had ook een trap gehad en had haar kaak gebroken en al haar tanden los en sommige uit haar mond.... verschrikkelijk

Sterkte voor die man!

ik had vanmiddag nog even mijn broer gesproken. de man heeft sowiso geen mond en neus meer

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 00:33

Brrrr... Wat een akelig ongeluk. Dit is dus een van de redenen waarom je een paard altijd moet draaien voordat je hem loslaat. Deze man heeft niks meer aan deze boodschap maar het heeft ons weer eens met de neus op de feiten gedrukt waarom het voor je eigen veiligheid wel moet.

Ellebel

Re: man verbreizeld gezicht na trap paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:46

auw! Mijn oude instructeur heeft het ook gehad, die man was altijd enorm voorzichtig maar op een gegeven moment was ie op concours, het regende en hij dacht "ik draai die stiften er wel even in de trailer in". Paard was altijd erg braaf maar toch heeft hij hem toen in zn gezicht geslagen. Wijze les inderdaad....