Groot aantal zadels gestolen uit manege

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 16:11

Bron: www.brabantsdagblad.nl

Zaterdag 19 november 2005 - Uden - Bij een manege aan de Delstraat in Uden zijn donderdagavond alle 35 zadels weggeroofd. Het gaat vooral om Winteczadels, die nieuw al gauw achthonderd euro kosten.

De 19-jarige R. Hessing, sinds februari de nieuwe eigenaresse van de Tinkerboerderij, zoals de manege heet, had haar bedrijf zelf om 21.00 uur verlaten. De diefstal is ontdekt om 23.30 uur door een vrouw in de buurt.
De politie weet nog niet wie er achter zit. Eerder deze maand werd onder meer ook manege Van Erp in Oss beroofd van twaalf zadels.

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 16:13

pffff ik kan me hier zo kwaad om maken dat die mensen gewoon met hun jatten van andermans spullen blijven
net zoals ze in auto's en thuis inbreken enz enz ik vind het te gek voor woorden alsof het allemaal niks meer kost tegenwoordig

Anoniem

Re: Groot aantal zadels gestolen uit manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 14:06

Evenals, Udenhout, Drunen, Kaatsheuvel. In totaal 15 plekken in NB zijn de puneut geweest.

Margo

Re: Groot aantal zadels gestolen uit manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 12:42

Laren en Naarden zijn ook al aan de beurt geweest in de afgelopen 2 weken....

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 00:08

Echt belachelijk,maar je doet er helaas heel weinig aan.
En t stomme is ,bij mij op stal hebben ze t er ook steeds over,en omdat ik een Wintec heb (dat is bij bepaalde mensen een zadeltje van niets) zeggen ze steeds ach jij hoef je geen zorgen te maken want ze willen zo,n goedkoop Wintec zadeltje toch nie!!!
Maar nu blijkt dat die toch ook redelijk in trek zn,nou dan berg ik hem maar toch goed op

Maar al met al ik vind t echt zo irri dat mensen met hun klauwen aan andermans spullen zitten pfff !!!!

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 00:17

Ik kan hier zo RRRRRRRRRRRR van worden!! Ooit heb ik oog in oog gestaan met diegene die mijn spullen klaar had liggen om mee te nemen... Heel soms op markten zie ik hem wel eens.. Altijd een raar gevoel dat zoiemand in MIJN stal en op MIJN terrein is geweest zonder toestemming!!!!