Beslissing Wanroij uitgesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Beslissing Wanroij uitgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 21:49

http://www.dehoefslag.nl/actueel/nieuws ... temid=2174
dehoefslag.nl

Het lot van het noodlijdende KNHS-centrum in Wanroij is nog niet bezegeld. De KNHS wil meer informatie over de haalbaarheid het centrum alsnog levensvatbaar te maken. In de ledenraadsvergadering van maandag jl. gaf de ‘commissie Wanroij’ een toelichting op haar onderzoek naar die haalbaarheid. De resultaten die nu op tafel liggen, bieden de ledenraad echter onvoldoende concrete informatie, waarop zij een beslissing over Wanroij kan baseren.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 08:30

Privatiseren lijkt me toch wel een oplossing, met behoud van KNHS instructieweken e.d. Dan komt er ook ruimte om een KNHS centrum in het noorden op poten te zetten!

Ook de lasten van Ermelo zullen eens onder loep genomen moeten worden. Ik weet het, het is schoppen in de kerk, maar Ermelo is toch wel een hele grote kostenpost waarvan het overgrote deel van de leden geen enkel rendement heeft.

Noem mij 1 andere sportbond die zijn eigen stadion heeft? Trainings faciliteiten, okee, maar de kampioenschappen worden altijd in bestaande accomodaties gehouden ( en door heel het land, dat is wel zo eerlijk)