Hele artikel: De prijswinnaars van de wereldbekerwedstrijd springen in Las Vegas hebben een tegenslag te verwerken gekregen. Bij het incasseren van het prijzengeld bleken de cheques niet gedekt. Tijdens het evenement dat half oktober werd verreden, werd een prijzenpot van meer dan een miljoen dollar verdeeld. De Brazilliaanse springruiter Rodrigo Pessoa was grootverdiener met een bedrag van 284.000 dollar aan prijzengeld. Het is nog onzeker of de ruiters binnenkort hun prijzengeld alsnog kunnen innen.
Nou ja zeg, da's wel het toppunt! Ik hoop dat hier nog iets aan gedaan kan worden, want dit vind ik wel heel erg. Die mensen verdienen hun brood met de sport en dan overkomt hen zoiets!!
Ik vind dit altijd zo onredelijk.. Die mensen die verdienen hun brood met de sport, en sommige mensen kunnen dat niet realiseren.. En denken dat ze genoeg geld hebben.. Heel belachelijk..
Het grappigste Dit soort dingen gebeuren altijd in Amerika
Het grappigste Dit soort dingen gebeuren altijd in Amerika
Dat dacht ik dus ook. Maja wel lekker lullig voor de prijswinnaars. Denk je ook even lekker een dikke 2 ton te winnen Toch best raar dat dit zomaar gebeurd, controleren ze dat dan niet van te voren vraag ik me dan af