Ik sta op manege Aerdenhout en ik zal het verhaal even uitleggen.
Ja, de zadelkamer is afgesloten met sloten en de pensionzadel liggen in de zadelkamer achter slot en grendel. Om het terrein is ook een hek.
Greet Buss heeft een hard voor dieren en zal daarom nooit een waakhond nemen. Ze is als de doods dat ze dan die hond gewond of dood aantreft.
Geloof me het verzekeren van de mangezadels is geen optie. 1 zadel verzekeren kost 100,- euro per jaar en de verzekering bepaalt de dagwaarde. Stel dat je 8 jaar niet wordt beroofd, je hebt dan voor 1 zadel 800,-- euro aan premies betaalt en de verzekering stelt de dagwaarde op 200,--. Dat is dan voor 1 zadel, maar doe dat dan maal 30. Reken uit je verlies.........
We zijn een hele hechte groep op stal en we doen er alles aan om wat bijelkaar te sprokkelen. We zijn geen commerciele stal, dus het meeste moet van giften komen.
We zijn nu weer druk aan het speculeren hoe we het anders aan moeten gaan pakken. Een alarminstallatie is veels te duur en we moeten nu eerst zorgen dat de lessen weer kunnen gaan draaien.
Mocht iemand iets willen schenken dan kan dat altijd. Je kunt dan contact met me opnemen.
James100, helemaal top dat je bericht hebt geplaats. Bedankt!