Vrouw gedood bij aanrijding met paard.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Vrouw gedood bij aanrijding met paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 13:13

Link: http://www.nieuws.nl/bericht/4/40297
bron: www.nieuws.nl

Vrouw komt om na botsing met paard
Uitgegeven op 24 augustus 2005 om 12:12 uur

(Novum) - Een 55-jarige vrouw uit het Brabantse Reusel is dinsdagavond om het leven gekomen toen zij met haar auto tegen een paard botste. De vrouw en het dier waren op slag dood. De 21-jarige dochter van de vrouw, met wie zij in de auto zat, bleef ongedeerd. Dat meldt de politie woensdag.

Het ongeluk gebeurde rond 22.00 uur op de provinciale weg tussen Reusel en Bladel, ter hoogte van het tankstation. Het paard was losgebroken uit een wei bij Bladel en rende over de weg.

naatje

Re: Vrouw gedood bij aanrijding met paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:20

jemig de vrouw en het paard zijn overleden! S middags ookal een paard dood gereden in voorschoten door een auto en nu weer een paard bah bah
Bij mijn paardje gaat er een extra touwtje om het hek van de wei en als ze op de poetsplaats staat jakkie het zou je maar gebeuren

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:45

naatje schreef:
jemig de vrouw en het paard zijn overleden! S middags ookal een paard dood gereden in voorschoten door een auto en nu weer een paard bah bah
Bij mijn paardje gaat er een extra touwtje om het hek van de wei en als ze op de poetsplaats staat jakkie het zou je maar gebeuren

en bij ons zijn er ook nogal wat die met d'r geke bek ineens van het erf afrennen... dat word dus weer extra goed letten op het hek naat! getsie! wat zielig...

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:48

Gosh wat erg... maar gelukkig geen lang leed, opslag dood....

maar ook een ramp voor die dochter! Die zal er wel een trauma aan overhouden...

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:47

Verschrikkelijk... Ik ken de details. Een gezin totaal ontwricht! Iemand die tegen donker zijn 3 paarden binnen zet..

naatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:37

he Ididit oppassen he volgende keer loopt die van jouw buiten het hek hihi nee hoor grappie maar die van mij plant gewoon dr eigen buitenritjes en het liefst met z`n tween hahaha zie je snel weer