Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje schreef:Als ze een beetje nadenken snappen ze toch dat Bokt HET paardenforum is?
baroen schreef:gut gut...bokt is een leuk paarden forum, en een van de grootste, maar mag er daarom niemand een paardenforum opstarten? is het dan direct minder ? je kunt het pas als concurentie zien wanneer bokt erg veel leden verliest aan een ander forum... en dan nog is het zaak om bokt leuker en aantrekkelijker te maken... er zijn van allerlei onderwerpen diverse fora's , honden, paarden, kinderen etc... de 1 is echt niet minder of slechter als de ander, ook niet wanneer de 1 groter is... soms vinden mensen vaak de wat kleinere fora's prettiger... maar om dit nu direct als concurentie te gaan bestempelen?
dus Samsam? wat wil je hier mee zeggen? een waarschuwing? al voordat iets begonnen is oproer zaaien? laat mensen toch.. ben blij met een forum waar je je thuis voelt..en nee ik heb geen idee van wie of hoe een wat dat "nieuwe"forum is.. dus ik heb er geen aandelen oid...ik vind het alleen absoluut geen bericht voor in nieuws... ik vind het kinderachtig overkomen...
Rhea schreef:ONpartijdige moderaters gezocht?
Rhea schreef:ONpartijdig MissJ, ik zou bepaalde ip's meteen permanent bannen!
baroen schreef:Stennisje schreef:Als ze een beetje nadenken snappen ze toch dat Bokt HET paardenforum is?
gut gut...bokt is een leuk paarden forum, en een van de grootste, maar mag er daarom niemand een paardenforum opstarten? is het dan direct minder ? je kunt het pas als concurentie zien wanneer bokt erg veel leden verliest aan een ander forum... en dan nog is het zaak om bokt leuker en aantrekkelijker te maken... er zijn van allerlei onderwerpen diverse fora's , honden, paarden, kinderen etc... de 1 is echt niet minder of slechter als de ander, ook niet wanneer de 1 groter is... soms vinden mensen vaak de wat kleinere fora's prettiger... maar om dit nu direct als concurentie te gaan bestempelen?
baroen schreef:Stennisje schreef:Als ze een beetje nadenken snappen ze toch dat Bokt HET paardenforum is?
gut gut...bokt is een leuk paarden forum, en een van de grootste, maar mag er daarom niemand een paardenforum opstarten? is het dan direct minder ? je kunt het pas als concurentie zien wanneer bokt erg veel leden verliest aan een ander forum... en dan nog is het zaak om bokt leuker en aantrekkelijker te maken... er zijn van allerlei onderwerpen diverse fora's , honden, paarden, kinderen etc... de 1 is echt niet minder of slechter als de ander, ook niet wanneer de 1 groter is... soms vinden mensen vaak de wat kleinere fora's prettiger... maar om dit nu direct als concurentie te gaan bestempelen?
dus Samsam? wat wil je hier mee zeggen? een waarschuwing? al voordat iets begonnen is oproer zaaien? laat mensen toch.. ben blij met een forum waar je je thuis voelt..en nee ik heb geen idee van wie of hoe een wat dat "nieuwe"forum is.. dus ik heb er geen aandelen oid...ik vind het alleen absoluut geen bericht voor in nieuws... ik vind het kinderachtig overkomen...
Olympia schreef:Ik zet altijd mijn vraagtekens hierbij.. waarom gelijk je telefoonnummer en adresgegevens?
Alleen maar om een mod te zijn op een internetforum..Ik vind dat wel een beetje vreemd hoor..maar goed..
Angeliek schreef:Oh, jullie bedoelen het forum van Hendrik-Jan...
www.hoeffy.nl
Het is een forum voor de hoefslag, en je kunt er nog voor andere dingen terecht. Een leuk forum, maar Hendrik zei duidelijk dat hij het niet wil maken als een slap aftreksel van bokt.
Ik ben moderator