Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jacimatho schreef:Ach nee...........het was hun eerste hengstenshow!!![]()
Wat een tegenslag,......hoop dat er geen peroonlijke ongelukken zijn gebeurd.
Voor wie het leest:...veel sterkte ......

Njen schreef:Oei, das erg, volgens mij was het ook op het nieuws? Veel sterkte daar in elk geval...
Hengstenhouderij Oldenhoff schreef:
Hengstenpresentatie op woensdag 8 juni
Vanwege de tragische brand op maandag 30 mei is de eerste hengstenshow van Hengstenhouderij Oldenhoff die gepland stond op 1 juni niet doorgegaan.
Omdat de bedrijfsgebouwen geen schade hebben opgelopen en de hengstenhouderij volop in bedrijf is, is de hengstenpresentatie gepland op woensdag 8 juni. Deze zal niet in Abcoude plaatsvinden, maar op Stal Bosgoed in Hagestein vanaf 20.00 uur.
Skydancer, Babouche van het Gehucht, Calvino Z en Vanoverbeek zullen getoond worden, evenals de echte dressuurtopper van het KWPN-verrichtingsexamen: Voice. Een bijzondere gast zal het wereldberoemde dressuurpaard Olympic Barbria zijn, die rechtstreeks van dezelfde merrie afstamt als Voice.
De medewerkers van Hengstenhouderij Oldenhoff zouden uw komst zeer op prijs stellen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Paul van Steenbergen, telefoon 0651-684700.
Danielle14 schreef:Njen schreef:Oei, das erg, volgens mij was het ook op het nieuws? Veel sterkte daar in elk geval...
Klopt..
T paard van me instuctrise staat daar ook mom ingereden te worden, ze hebben meteen alle staldeuren van de paarden opgedaan en de paarden naar buiten gejaagd hoorde ik..
Danielle14 schreef:Verona, een merrie van 3, ze is ook gedekt 2 weken geleden ofzo..
Rytir schreef:Hmmm, t was erg leuk behalve dat er drie gewonden zijn gevallen! Twee van mijn stalgenootjes waren er met hun man, broer en vriend. Een merrie ging helemaal uit haar dak door de muziek en is de ring ingekomen. Aanvankelijk kregen ze haar eruit maar later kwam ze toch weer de ring in en is over de bakrand heengesprongen, bovenop die vriend van mijn stalgenoten. Zijn been is geloof ik op 3 plaatsen gebroken, een beschadeging aan zijn long en een zware hersenschudding. Het broertje van mijn stalgenoten heeft een zwaargekneusd been overgehouden en de man zit onder de blauwe plekken. Ze hebben wel pech!
Wow wat erg!!