Voor dat ik mijn uitgesproken mening wil geven over het artikel dat ik las in de meest recente BIT die door mijn brievenbus is komen vallen, zou ik graag willen weten of er meer mensen zijn die dit artikel hebben gelezen en ook hun vraagtekens hebben bij het plaatsten van een artikel over een product wat nog niet eens getest is op de werkzaamheid ervan. Persoonlijk vind ik dat een paardenblad als dit zeker de aandacht mag vestigen op nieuwe snufjes en zeker als dit de veiligheid ten goede komt maar ik heb heel sterk mijn twijfels over de paardenbril en vind het op zijn zachtst gezegd merkwaardig dat Bit dit product op deze manier heeft gepresenteerd.
ik ben het helemaal met je eens dat het goed is om innovaties op gebied van veiligheid naar voren te brengen voor discussie, alleen vind ik het bij dit artikel dus wel erg ver gaan. Ik kan niet zeggen dat de paardenbril niet zal werken want ze hebben het nog niet uitgetest daar heb ik dan ook weinig op te zeggen. Ik vind het alleen jammer dat de strekking van het artikel te lafjes is. Een man die niets weet van paarden, geen tests..... niets is bewezen en het is op enkele feiten gebazeerd. heel merkwaardig.
Gaat het om een paardenbril, waardoor het paard niets meer kan zien? In dat geval heb ik mijn mening al klaar: Levensgevaarlijk, in alle opzichten! Zou er dan ook never nooit gebruik van maken.
Het idee van die man kwam voort uit een verhaal van een boertje die een zak over het hoofd van zijn paard deed als ie de trailer in moest. Ik kan mij voorstellen dat op dat moment het paard nog niet in volledige paniek is. Het doel van zijn bril is dat het paard als ie in paniek er vandoor gaat geblindeerd wordt das dus een hele andere situatie