Het moet toch niet gekker worden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Het moet toch niet gekker worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:23

Het moet toch niet gekker worden in deze wereld... De vrouw is terecht woedend... Ik heb het onderstaande stukje echt met verbazing gelezen...

Buitenland

wo 4 mei 2005, 09:48
Verkrachte vrouw verzocht met dader te trouwen
NEW DELHI - Een rechter in de Indiase hoofdstad heeft een slachtoffer van verkrachting gevraagd een huwelijksaanzoek van de dader te aanvaarden. Als zij op het aanzoek ingaat, kan de man een lichtere straf krijgen. Hij heeft de vrouw en haar familie gevraagd woensdag op de rechtbank te komen om op zijn voorstel te reageren.

De 22-jarige vrouw is woedend over het idee van de rechter. "Ik trouw niet met die man. Het is verschrikkelijk, onbeschoft. Hij moet de zwaarste straf krijgen. Hij moet worden opgehangen, zodat hij zoiets verschrikkelijks niet kan doen met een andere vrouw", zei het slachtoffer.

Tijdens de behandeling van de zaak zei de verkrachter dat hij wel met zijn slachtoffer wil trouwen "omdat niemand anders met haar wil trouwen gezien het stigma dat er in de Indiase samenleving rust op verkrachting" .

Germatje

Re: Het moet toch niet gekker worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:43

Naja zeg :S Dit is toch te zot voor woorden!!
hoe kan iemand ooit op zo'n belachelijk idee komen!!??

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:18

dit is echt debiel, je gaat toch niet met je verkrachter trouwen

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 22:38

Ik ben het met die vrouw eens.... Je gaat toch niet met zo;n vent trouwen terwijl hij je eerst heeft verkracht?