Overval op de Edah in venray!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marliess

Overval op de Edah in venray!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 09:09

Heey,

Dit heeft niets te maken met paarden.. Maar ik zou het toch graag kwijt willen...

Gisteravond was ik aan het werk. (edah venray). Toen er opeens een man met een panty over zijn kop en een pistool in zijn hand binnekwam stormen. Huilen . Hij wou geld hebben..
(Ik zit normaal aan de kassa maar ik mocht er even af..)
Hij wou geld hebben... En hield het pistool op haar gericht.. Dus zei der kassa open..
Ik dacht dat hij mij niet gezien had dus ik deed een paar stappen na achter zodat ik uit zicht zou zijn... Dit had hij dus in de gaten.. Dus roept hij kei hard: EEEJJJJ!!! en hij richte het pistool op mij.. Huilen Dus ik denk ik doe mijn handen maar omhoorg.. Het leek wel eeuwen te duren dat hij dat pistool op mij richte Huilen .. Toen riep hij dat we moesten gaan liggen.. En zwaaide het pistool van mij naar de klanten in de rij en weer na mijn collega achter de kassa.. Hij zei pak briefgeld.. Mijn collega had net al het grote geld weggelegd dus er zat bijna niks meer in de kassa.. Toen moest hij de lade van de hoofdcassiere hebben.. Waarna hij weer wegrende..

Ik ben echt blij dat ik net 5 minuten geleden van mijn kassa af mocht.... Al ben ik wel super erg geschrokken.. Ik heb vanacht bijna niet kunnen slapen, k heb de hele tijd gedroomd dat die overvaller weer binnenkomt.. En vanmorge schrok ik ineens wakker.. Ik kon ook niet meer slapen ik zie de hele tijd voor me hoe hij dat pistool op mij richt..

Gr. Marlies

DeSa

Re: Overval op de Edah in venray!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 14:04

Wat erg lijkt me dat om mee te maken zeg!
Hier in Made is er een tijdje terug ook een overval geweest bij de Edah!