Moordaanslag op Veulen !!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

H_surprise

Moordaanslag op Veulen !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 11:30

[url]http://www.marktplaats.nl/ Terug - Dieren/toebehoren / Paarden

Aangeboden: MOORDAANSLAG OP VEULEN! BELONING!
Prijs: € 10.000,00
Beschrijving: iedereen op gelet! er zijn dieren beulen actief in omgeving purmerend de beemster. maandag ochtond 21 maart troffen wij zakholy's anisa met een zwaar bloedende nek aan... vermoed werdt een slagaderlijke bloeding... de dierenarts heeft de aders afgebonden en we zijn met hoge spoed naar utecht gereden.. daar tijdens de operatie bleek het veel erger.. anisa onze kleine anisa van alleen maar 8 maanden jong.. had maarliefst 3 nekwervels gebroken een 4e dusdanig verbrijselt dat er alleen maar botfragmentjes van een paar minimeter zijn terug gevonden.. de dikke nek spieren ware door gehaalt.. en het ruggeerg was duidelijk te zien.... het blek ook geen slagaderlijke bloeding maar het bleek zo erstig te bloeden uit de spier bundels... volgens de artsen moet dit met GROF GEWELD zijn gebeurt .met zo veel schade.. als ze de operaie al overleefde levenslang zwaar gehandicapt blijven ze zou haar nek nooit meer kunnen bewegen. ze zou nooit meer kunnen rennen en spelen als wat ze zo graag deed.. en ze zal altijd vreselijke pijn houden... met deze toekomst... is er besloten haar zo korte leven te beindigen.. ik ben de fokker van dit prahtige veulen.. ee moederloos veulen zelf met de fles groot gepracht tot een mooie lieve jonge merrie... onze trots ons oog appeltje... wel was ze niet meer in ons bezit (uit financieel omstandigheden) ze was nu van een goede kennis. iemand die haar met net zo veel liefde heeft behandelt als wij.. iemand die haar als familie zag.. iemand die alles voor dr deed en wil doen... ze heeft het zo goed gehad bij hun... ze deden alles voor haar... zij was hun beste vriendin... beter had ze het niet kunnen krijgen.. en nu.. nu moeten ze zonder haar.. en waarom.. omdat een of andere idioot die geen hart en hersens heeft zn handen niet thuis kon houden... weg toekomst weg plezier.. weg leven.. dag en nacht hebben we geknokt om haar te redden toen haar moeder haar verstoten.. en net nu alles zo goed ging.. net nu dr een hele toekomst voor dr open lag.. juist nu wordt alles van haar afgepakt! zo maar zonder rede..
daarom looft john brouwer maar liefst 10.000 euro uit voor de goude tip die lijd tot het pakken van de dader.. let op dit is een start bedrag we zijn druk bezig geld in te zamelen.. ook wijzullen hetbedrag verhogen en meer met mij... wie zich ook geroepen voelt tot het pakken van deze viezerik alst u blieft help ons... laat dit niet nog eens gebeuren!
tot die tijd mensen alst u blieft houd u dieren in de gaten.. laat ze niet zonder toezicht ergens buiten staan...
wij hebben maatregelen getroffen.. er zijn waakhonden los gelaten op het terrein en op diverse plaatsen infra rood cameras aangebracht... en er zullen er eerdaags meer komen... het hele terrein zal onder infra rood bewaking komen.. dit mag nooit nooit meer gebeuren...
als u iets weet heeft gehoort of iets verdachts heeft gezien iemand me bloed op zn kleding of die naar paarden rook of een auto fiets brommer weet ik wat in de buurt van het noorderpad in de z.o beemster of wat u ooik denkt de kleinste details alles is welkom.. we moeten die persoon pakken en we zullen niet rusten voor we hem of haar hebben!!!!!!!
deze laffe moord moet bestraft worden... laat anisa 's dood niet voor niks zijn geweest!!!!

alvast harstikke bedankt voor het lezen van deze advertentie fotos van anisa hoe ze was dat alles nog goed ging zijn te vinden op mn site.... daar kunt u zien hoe mooi en lief ze was.. dit had niet zo mogen eindigen....

Website: http://groups.msn.com/Zakholyarabians
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 24-03-2005, 00:50
Gezien: 1150 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: natasja (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06 48 52 37 97
Regio: Noord-Holland

Biedingen (Er is nog niet geboden op deze advertentie.)
Biedingen: Bod Bieder Datum
- - - -
- - - -
- - - -

Bieden
Bieden: Vraagprijs te hoog? Doe een bod! (bedrag in euro's komma centen b.v. 6,05 of 25,00)
Uw E-mail adres:
Uw bod: €

Deze advertentie toevoegen aan favorieten
Deze advertentie afdrukken.
Breng een vriend op de hoogte van deze advertentie.
Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!

Terug

Hoofdmenu

Copyright © 1999-2005 Marktplaats. All rights reserved.
Contact - Help & voorwaarden

π

H_surprise

Re: Moordaanslag op Veulen !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 11:33

Hallo ik las dit van morgen, en ik ben zeer boos, Boos! dus hou je oogen en ooren open, !!!!!!!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:13

dit is de link naar het krantenknipsel moordaanslag op jong veulen

verschrikkelijk!!! het mooie weer komt weer aan en de mishandelingen en moorden beginnen weer hoor! Boos!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:14

ik vind dit trouwens FRONT PAGE nieuws!!!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:06

Wat verschrikkelijk, hoe ziek kan iemand zijn!!!

Ik hoop dat de dader snel gevonden wordt, je zou zo iemand toch hetzelfde aandoen?

Veel sterkte voor alle betrokkenen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:26

Pellie schreef:
ik vind dit trouwens FRONT PAGE nieuws!!!

Oh no, tis toch niet te geloven he..niet wéér.

Ennuh, ff naar de voorpagina kan geen kwaad idd.

H_surprise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 11:28

Hallo En vanavond word het op SBS6 uitgezonden !!!!!!
kijk dus !!!!

peerdjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:08

H_surprise schreef:
Hallo En vanavond word het op SBS6 uitgezonden !!!!!!
kijk dus !!!!

word het op hart van nederland uitgezonden vanaaf???

gr. peerdjuh

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:56

Het is net op SBS6 uitgezonden.
Heel bizar dat er zulke mensen rondlopen

De eigenaar bied overigens 15.000 euro voor de gouden tip.

Strip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 23:12

Huilen ik zat net ook met tranen in mun ogen naar het nieuws te kijken dit kan toch niet mensen hoe haal je het in je hoofd om zon onschuldig dier gewoon te vermoorden Boos!

Ik hoop echt dat ze de dader pakken en ook heeeel goed straffen hier kan je niet zomaar mee wegkomen

peerdjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:05

Strip schreef:
|( ik zat net ook met tranen in mun ogen naar het nieuws te kijken dit kan toch niet mensen hoe haal je het in je hoofd om zon onschuldig dier gewoon te vermoorden Boos!

Ik hoop echt dat ze de dader pakken en ook heeeel goed straffen hier kan je niet zomaar mee wegkomen

ik ook Huilen zelfs mijn vader moest Huilen Huilen
als ze die gek vinden dan rijgen we hem aan een hooivork Vork
kan hij dat ook eens voelen Tong uitsteken
rotzak Verdrietig
zo'n lief veulen maarja ne zoals al eerder in dit topic werd gezegt het is weer mooi wer en het gebeurt weer Verdrietig Boos!

gr. peerdjuh

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:15

Ik heb het gister avond ook gezien bij HVN.
Ik keek,,ging nadenken en paar seconde later barstte ik in huilen uit.
Ik heb denk ik zo'n anderhalf uur zitten huilen en nadenken.
Ik vindt dit gewoon echt niet kunnen,,als ze die man vinden moeten ze het zelfde bij hem doen.
Ik kan me hier zo kwaad om maken.. Huilen

bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:32

DIT IS TOCH NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat verschrikkelijk, hoe kan een mens het over zijn/haar hart krijgen om zon lief-mooi ,veulen voor niets te doden!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
ik hoop dat de mensen dit niet het ene oor in en het andre oor uit laten gaan.
ik hoop dat ze die vieze rotzak te pakken krijgen, van mij krijgt ie zn hele leven gevangenschap..
dit vind ik onterrecht,,
ik hoop dat de dader eens realistich wordt, en ziet wat voor onrecht hij gedaan heeft,,,
en zich vrijwillig aangeeft bij de politie,..

ik hoop, dat de mensen waar dat schattige veulentje van was...
het un beetje kunnen verwerken,
in iedergeval sterkte, en hopelijk komen ze er snel achter wie die hartenlose dieren hater is........ Boos!

veel sterkte.....

lisanne...

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 14:13

Dit is een topic van 2 maanden oud.