Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar gaan we weer! 
NadjaThaBest schreef:ja ik las het.
hopelijk krijgen wij het niet bij de pony's
onze hengsten hebben ook een tijdje in harmelen gestaan
mazzeltje schreef:NadjaThaBest schreef:ja ik las het.
hopelijk krijgen wij het niet bij de pony's
onze hengsten hebben ook een tijdje in harmelen gestaan
Bij ons!!
groeten aaan alexandra!

Naranga schreef:Heyy mazzeltje, ja volgens mij ben jij mn naamgenootje op stal
Wat voor homeopatisch middel geef jij Latoya dan? Ik weet dat er wel verschillende (weerstands verhogende) dingen zijn, maar echt veel verstand heb ik er niet van...
Ik vind het alleen zo vervelend dat ik volgende week wegga, tenminste dat is/was de planning, dan kan ik mn paard zelf niet in de gaten houden
Nadja, zijn dat die twee welsh hengstjes die naast mij stonden? (ik heb zo'n bruin paard wat z'n stal sloopt) Bij ons is tot nu toe nog geen droes, dus als jij dat was denk ik niet dat ze het van ons hebben/krijgen...
Naranga schreef:Heyy mazzeltje, ja volgens mij ben jij mn naamgenootje op stal
Wat voor homeopatisch middel geef jij Latoya dan? Ik weet dat er wel verschillende (weerstands verhogende) dingen zijn, maar echt veel verstand heb ik er niet van...
Ik vind het alleen zo vervelend dat ik volgende week wegga, tenminste dat is/was de planning, dan kan ik mn paard zelf niet in de gaten houden
Nadja, zijn dat die twee welsh hengstjes die naast mij stonden? (ik heb zo'n bruin paard wat z'n stal sloopt) Bij ons is tot nu toe nog geen droes, dus als jij dat was denk ik niet dat ze het van ons hebben/krijgen...