Pony's op de kost erbij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TequilaRos

Pony's op de kost erbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 10:38

Harm Wink heeft extra kostgangers

Harm Wink in Ansen zit in zijn maag met zes pony’s die bij hem aan zijn komen lopen. De bekende Drentse fokker heeft de pony’s sinds zaterdagmorgen op de kost. De eigenaar van de dieren heeft zich nog niet gemeld.

De zes pony’s zijn waarschijnlijk ergens uitgebroken en zijn vanaf Ruinen naar Ansen gerend. Buurtbewoners konden ze bijeen drijven en brachten ze onder in een weiland bij de boerderij van Harm Wink. Die wilde wel even gastvrijheid bieden aan de dieren, in de verwachting dat de eigenaar wel snel bekend zou worden. Maar maandagavond was dat nog niet gebeurd. ,,Het is een vreemde zaak", aldus de 79-jarige krasse fokker, die de "vondst" ook al bij de politie heeft gemeld. ,,Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. De pony’s zijn op één na ook gechipt, maar de chipnummers zijn nergens bekend. Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar ik hoop dat de eigenaar zich snel meldt. Ik heb zelf een paar drachtige merries en daarom wil ik geen onrust."

©NHP | Maandag 21 februari | 21.40

Dit snap ik echt niet, hoe kan iemand zoveel pony's kwijt zijn en ze niet aangeven??

Esmeralda

Re: Pony's op de kost erbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:31

wil er wel eentje over nemen hoor Haha!

6 pony,s die mis je toch, vaag heel vaag