< Paard voor aanslag gebruikt in Irak?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Myke

< Paard voor aanslag gebruikt in Irak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 16:34

Hoi,

Heeft iemand hier toevallig iets over gehoord. Ik las gisteren in een klein bericht op teletekst dat in Irak mensen een paard hadden vastgebonden en hem explosieven om hadden gedaan. Paard is vervolgens uit elkaar gespat Verward
Niemand raakte verder gewond. Scheve mond

Waar zijn we toch mee bezig, vraag ik mij wel eens af. Hoewel in Irak mensen dieren toch als voorwerp beschouwen. Maar een aanslag beraadslagen met een paard of welk ander dier ook Boos!

Myke

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:02

ik heb t gezien, op tv, hij stond voor een kar, waar explosieven in zaten volgens mij, dan ben je toch wel goed ziek, als je er onschuldige mensen/dieren bij gaat betrekken!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:18

Ik denk niet dat mensen die doorgaans aanslagen plegen zich erg druk maken over het leven van een ezel op paard, als je je bedenkt dat die aanslagen in drukbevolkte gebieden, scholen, cafes en de ochtendspits plaatsvinden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:47

Het is een trieste zaak daar, en het zal nog heel lang duren eerdat ze doorhebben dat al dat zelf-en-ander-opblaasgedoe helemaal niks uithaalt, het in tegendeel alleen maar verslechterd.

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:00

ja stond idd op teletekst....eigenlijk heb ik er geen woorden voor

Kaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:57

Die mensen zijn niet goed snik! Een paard kan moeilijk "nee" zeggen....Laat ze eens na gaan denken en een normaal leven gaan leiden ZONDER over andermans leven te beslissen.