Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan voor die berstuurders die krijgen zowat een hartverzakking als er ineens 3 paarden oversteken!! Ik heb het gehad met 2 honden (lassy & dalmatier) die bij Flexovit in Eibergen op de twenteroute liepen. we moesten hoog in de ankers anders hadden we ze aangereden, maar we konden de honden gewoon niet laten lopen veel te gevaarlijk, dus we hebben ze bij een boerderij gedreven en toen heeft de politie samen met de dierenambulance ze gevangen en naar het asiel gebracht.
ggamble schreef:ik woon er vlakbij, ik ben er gister nog langgereden waar het is gebeurd, vlak bij henk pen kip caravans. Ik weet ook van wie de paarden waren, ze wonen naast henk pen kip caravans! ze hadden er af en toe dure beesten bij lopen, ook veulens en sportpaarden.
Het is een houten omheining, dus mischien heeft er een paard tegenaan geschopt dat het hek stuk is gegaan, maar in ieder geval de paarden zijn in paniek de twenteroute opgevlucht en klemgereden tussen een bus en personenauto's, ze konden geen kant op. Ze zijn alle3 dood. Wat ernstig voor de eigenaar zeg!!! bahbahbahen dan voor die berstuurders die krijgen zowat een hartverzakking als er ineens 3 paarden oversteken!! Ik heb het gehad met 2 honden (lassy & dalmatier) die bij Flexovit in Eibergen op de twenteroute liepen. we moesten hoog in de ankers anders hadden we ze aangereden, maar we konden de honden gewoon niet laten lopen veel te gevaarlijk, dus we hebben ze bij een boerderij gedreven en toen heeft de politie samen met de dierenambulance ze gevangen en naar het asiel gebracht.
Maar het sukje van de Twenteroute waar de 3 paarden zijn verongelukt is net een iets drukker stukje en vooral in de spits, o wat erg zeg dat de paarden niet overleefd hebben. het zal je eigen maar gebeuren zeg!! o,o,o