Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:Dat soort mensen zijn helemaal geen pony waard, ze moeten dat soort mensen verbieden ooit nog dieren te houden, maar nee, dat doen ze niet in dit k*tland
santalyd schreef:Dit is echt niet normaal! Ik woon in Tiel, dus voelde me al helemaal aangesproken... Wat is nou die paar tientjes, zodat het diertje enigszins fatsoenlijk heen gaat...
Ik verzorg een paard bij oude mensen en ze hebben ook een ouder paard staan met hoefbevangeheid wat niet meer goed komt. Ze staat alleen op stal, omdat de bak te nat is op dit moment en die mensen kunnen haar ook niet echt meer aan. Ze lopen allebei slecht enzo... Nu gaan ze misschien binnenkort naar een kleiner huis en dan moeten alle dieren weg, maar dan zal dat oude paard dus waarschijnlijk afgemaakt worden. Of ze moeten haar naar een paardenrusthuis ofzo brengen, ik weet niet of ze dat geld ervoor over hebben, maar ik vind het idee dat ze afgemaakt wordt ook zo raar... Als mensen niet meer kunnen lopen krijgen ze een rolstoel, hulp, een uitkering en weet ik het allemaal en paarden andere dieren krijgen "gewoon" een spuitje...
Sorry, beetje off-topic, maar daar dacht ik nu ineens aan hoe vreemd dat eigenlijk allemaal is...
Esmeralda schreef:ppfttt hij had makelijk in de klico gepast, dan was het nog een beetje paard waardig. maar ja er is altijd een soort mens, die we nooit zullen begrijpen.
ik vind een klico ook niet paard waardig hoor!