Laatste kans voor De Sjiem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 19:08

Ff gevonden op startlijsten( in nieuws en werd ff nieuwsgierig;))

NHP, 11-11-2004
WEERSELO
[img] http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... y=SMJE8IIG [/img]

Springruiter Jeroen Dubbeldam probeert het nog één keer met zijn toppaard De Sjiem. Als het paard na een paar concoursen goed aanvoelt, dan krijgt de carrière van de schimmel een vervolg.

Zo niet, dan trekt de ruiter zijn conclusies en is het over en uit voor het paard waarmee hij in 2000 olympisch kampioen werd in Sydney. De Sjiem (15) is sinds het CSI in Geesteren begin deze zomer niet meer in actie gekomen. Hij was niet fit. Inmiddels is hij weer honderd procent in orde. ,,Maar als ik niet snel een goed gevoel heb, dan houd ik ermee op. Dan gaat hij de wei in."

ZOnde voor de Nederlandse springsport, maar wel goed besluit, k bedoel hij kent zn paard zo goed dat hij ook wel weet wanneer t nie meer gaat! k vin t n dapper besluit, k ken genoeg ruiters waarvan k al wel weet dat t nooit meer goed gaat komen maar die blijven door rijden! btje stom vind ik dat altijd!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:37

lullig einde word het dan...eigenlijk moet je op het hoogtepunt stoppe...maar ja dat kon die ook niet wete

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:39

Het zou jammer zijn als hij niet meer fijn aanpakt, maar het heeft ook geen zin om dan maanden door te gaan medderen, dan kun je het paard idd beter in de wei zetten. Het houdt een keer op Verdrietig

Grietje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:36

Ik vind het super van Jeroen dat hij er zo overdenkt, hij denkt dus nog steeds dat zijn paard echt gevoel heeft.. Hoeveel mensen doen niet net of het machines zijn ??!?!?!

madjeicos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:23

wanneer rijdt hij wedstrijd met de sjiem dan?

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:06

Hej....hij heeft laatst heeeel goed gereden met de sjiem!! OK dan!
Hij weet zelf egt het beste wat goed voor hem is.....maar hij heeft nou weer een paar toppers op stal staan!
zoals..Nassau! die's heel goed! *LOL*
Ik zie die leuke sjiem bijna elke dag...of hij loopt in de wei of hij staat op stal...kuj nagaan hoe leuk ik het vind om naar school te fietsen *ahum* ....maarja..tis dat ik langs jeroen en m'n eigen paardje fiets maar anders.... Tong uitsteken

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:33

Ik hoop dat het em weer gaat lukke, en dat ze stoppe bij nog een x olympisch.. Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 21:41

Jammer dat dit mss gaat gebeuren maar beter dan door te modderen.