Imke debuteert met Sunrise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chaai

Imke debuteert met Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 00:08

Zondag 7 november werd op het KNHS centrum in Ermelo een ZZGP wedstrijd verreden. Imke maakte haar debuut met de merrie Sunrise (v. Singular Joter). Het duo startte op Intermediaire II niveau. Sunrise werd tot voorkort heel succesvol gereden door Tineke in de Lichte tour. Nadat Imke afscheid moest nemen van Lancet, is Imke de merrie gaan trainen. Zij vormen dus pas sinds drie weken een combinatie.
De kersverse combinatie Imke – Sunrise werd tweede met een percentage van 64.15%. Imke: “Het was ontzettend leuk om met Sunrise op wedstrijd te gaan. Thuis klikte het al heel goed, maar op wedstrijd is het toch allemaal weer wat anders. Sunrise is makkelijk wat gespannen en dat is in de ring dan best nog moeilijk. Ik kreeg daardoor ook nogal wat foutjes, zoals in de eerste piaffe en de changementen om de pas. Ze deed ook hele mooie dingen. Ze heeft enorm veel talent voor passage en piaffe en ook de pirouettes scoren hoog. Als ik wat langer een combinatie vorm met Sunrise en de nodige wedstrijd ervaring op heb gedaan, heb ik een super Grand Prix paard aan haar!”
Eerste werd de tevens debuterende combinatie Bart Bax – Krawall met een prachtige score van 68.29%.
Afbeelding