Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jumper1978 schreef:JA ja het is allemaal wat met onze Cian! Eerst zet ie de hele paardenwereld te kijk en nu zouden ze hem opeens moeten hebben.
Dat ie weinig vrienden heeft in het springwereldje is algemeen bekend, maar zo ziek om b-staal en de documenten van Landliebe voor het gemak maar ff te stelen bij de ierse fedaratie kan alleen HIJ maar zijn!!
Verder heeft er namelijk niemand belang bij dat die documenten verdwijnen!
Ze moeten deze jongen een schorsing voor zijn hele leven geven!
Jumper1978 schreef:ken hem al wat langer en hij is gewoon een naar kereltje en dat heeft absoluut niet met jalozie te maken want ik heb respect voor iedere ruiter die op normale manier met zijn paarden omgaat, maar hij is gewoon te extreem! believe me
Jumper1978 schreef:Wie zou er anders profijt bij hebben dan alleen hij dat deze zaken verdwenen zijn en de documenten van landliebe van de positiefe test in Rome? Als het iemand anders was had ie alle b-stalen wel meegenomen! Cian probeert nu te redden wat er te redden valt ken hem al wat langer en hij is gewoon een naar kereltje en dat heeft absoluut niet met jalozie te maken want ik heb respect voor iedere ruiter die op normale manier met zijn paarden omgaat, maar hij is gewoon te extreem! believe me