'Gouden' O'Connor vermoedt complot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

'Gouden' O'Connor vermoedt complot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 02:31

http://www.planet.nl/planet/show/id=691 ... /sc=8b0637
Planet.nl

DUBLIN (ANP) - Olympisch kampioen springen, Cian O'Connor, is ervan overtuigd dat hij slachtoffer is van een complot. De Ier denkt dat onbekenden hem willen vernietigen, zei hij in de krant Irish Times. Het paard van O'Connor, Waterford Crystal, is bij de Spelen op doping betrapt.

Een deel van de B-staal van zijn paard is echter gestolen, waarna er ook werd ingebroken bij de Ierse sportfederatie. Door de positieve test van zijn paard dreigt O'Connor zijn gouden plak kwijt te raken.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 08:08

Ik vraag me af of van wat hij zegt, echt waar is. We zullen wel zien hoe dit afloopt Verward

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 09:35

Ksnap er niet veel van maar we zien het wel we wachten af!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:34

Wat een zielepiet zeg.
O'Connor is onverwacht winnaar geworden, om dan van een complottheorie uit te gaan is wel erg sneu.
Het was ten slotte niet zijn enige paard die positief was, er was er nog een.
Wie zijn billen brandt...

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:40

Je weet het gewoon niet..het kan best gebeuren!
Er zijn veel mensen jaloers!
Kijk maar naar dat andere berich wat hier staat...paard de pezen doorgesneden, ook een paard met succes! Vreselijke gebeurtenis overigens!! Verdrietig
Volgens mij kun je niet uitsluiten dat er mensen zijn die je het licht in de ogen niet gunnen en waar kunnen ze je harder treffen dan je paard te verwonden of te drogeren.....het is te erg voor woorden...maar in zo'n wereld leven we nu blijkbaar!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:41

1 paard kan ik me nog voorstellen, maar 2 dopingpaarden zonder dat je het weet gaat mij te ver...

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:46

Ik weet het niet hoor...het aantal maakt dan niet veel uit, als je iemand wilt treffen kun je in theorie al zijn paarden drogeren! Scheve mond

Jumper1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:00

JA ja het is allemaal wat met onze Cian! Eerst zet ie de hele paardenwereld te kijk en nu zouden ze hem opeens moeten hebben.

Dat ie weinig vrienden heeft in het springwereldje is algemeen bekend, maar zo ziek om b-staal en de documenten van Landliebe voor het gemak maar ff te stelen bij de ierse fedaratie kan alleen HIJ maar zijn!!
Verder heeft er namelijk niemand belang bij dat die documenten verdwijnen!

Ze moeten deze jongen een schorsing voor zijn hele leven geven! Boos!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:30

Jumper1978 schreef:
JA ja het is allemaal wat met onze Cian! Eerst zet ie de hele paardenwereld te kijk en nu zouden ze hem opeens moeten hebben.

Dat ie weinig vrienden heeft in het springwereldje is algemeen bekend, maar zo ziek om b-staal en de documenten van Landliebe voor het gemak maar ff te stelen bij de ierse fedaratie kan alleen HIJ maar zijn!!
Verder heeft er namelijk niemand belang bij dat die documenten verdwijnen!

Ze moeten deze jongen een schorsing voor zijn hele leven geven! Boos!

Vind je nu niet dat je een beetje te ver gaat?
Hem zomaar beschuldigen van documenten en b-stalen te gaan stelen?

Ik weet niet wat ik er moet van denken. Het zou wel eens een complot kunnen wezen, maar het zou even goed andersom kunnen zijn.

Jumper1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 08:54

Wie zou er anders profijt bij hebben dan alleen hij dat deze zaken verdwenen zijn en de documenten van landliebe van de positiefe test in Rome? Als het iemand anders was had ie alle b-stalen wel meegenomen! Cian probeert nu te redden wat er te redden valt ken hem al wat langer en hij is gewoon een naar kereltje en dat heeft absoluut niet met jalozie te maken want ik heb respect voor iedere ruiter die op normale manier met zijn paarden omgaat, maar hij is gewoon te extreem! believe me

Arko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:11

Ik ken hem ook al lang en zo'n naar kereltje is het helemaal niet

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:48

Jumper1978 schreef:
ken hem al wat langer en hij is gewoon een naar kereltje en dat heeft absoluut niet met jalozie te maken want ik heb respect voor iedere ruiter die op normale manier met zijn paarden omgaat, maar hij is gewoon te extreem! believe me

Vind dat je met dat soort uitspraken wel wat betere argumenten mag hebben 'believe me'..

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 16:31

Jumper1978 schreef:
Wie zou er anders profijt bij hebben dan alleen hij dat deze zaken verdwenen zijn en de documenten van landliebe van de positiefe test in Rome? Als het iemand anders was had ie alle b-stalen wel meegenomen! Cian probeert nu te redden wat er te redden valt ken hem al wat langer en hij is gewoon een naar kereltje en dat heeft absoluut niet met jalozie te maken want ik heb respect voor iedere ruiter die op normale manier met zijn paarden omgaat, maar hij is gewoon te extreem! believe me

Hier op bokt heb ik ook al andere verhalen over hem gehoord die wel positief zijn dit gaat dan over mensen die hem bezig gezien hebben met zijn paarden enzo.