Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
risthia schreef:Had eigenlijk gehoopt dat Imke Jazz zou overnemen. Als ik eerlijk ben denk ik dat ze hem alleen voor de fokkerij gaan gebruiken, zou wel jammer zijn, maar lijkt me wel. Denk niet dat broere hem koopt om nog een sportcarriere de laten maken, dan levert hij alleen aan kwaliteit in van hoe zal ik het zeggen, het goedje waar merriehouders voor betalen.
Dees schreef:Die Jazz hoeft niet meer in de sport te lopen om dekkingen te krijgen... en zijn leeftijd begint ook al te tellen
Onverwacht nieuws, maar wel begrijpelijk
Dees schreef:Die Jazz hoeft niet meer in de sport te lopen om dekkingen te krijgen
Dees schreef:Die Jazz hoeft niet meer in de sport te lopen om dekkingen te krijgen... en zijn leeftijd begint ook al te tellen
Onverwacht nieuws, maar wel begrijpelijk
yentle01 schreef:Zijn leeftijd begint al te tellen? Ik denk dat paarden op deze leeftijd pas echt zichzelf kunnen laten zien, en goed bevestigd zijn voor dat niveau.
Ik hoop dat ik nog een paar jaar van Jazz mag genieten in de sport!
13 jaar, en dan al te oud[/i]
). Maar toch ook wel begrijpelijk, Jazz brengt met dekken genoeg geld in het laatje. sarabande schreef:Paarden of dekhengsten is nogal een verschil denk ik.
Wouter24 schreef:Ook bij Tineke zullen de jaren wel gaan tellen![]()
In de paardenkrant stond dat Sunrise ook naar Imke ging.