Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niseyra schreef:"Maar ik ben geen bedrieger. Ik heb niets te verbergen en heb niets verkeerd gedaan."
Oh ja natuurlijk....
nina62 schreef:Wat moet je dan als je paard iets mankeert? Niets doen en pijn laten lijden? Zijn andere paard had een maand geleden een kalmerend middel gekregen; Ulla Salzgeber werd geschorst vanwege een zalfje en Ludger Beerbaum ook. Schiet die dopingcontrole zijn doel niet voorbij? Ik bedoel, als er iemand geen doping nodig heeft is het wel Beerbaum, dat is een echte vakman. Maar als er iets aan de hand is moet je je paard wel normaal kunnen behandelen,dat doen wij toch allemaal ook??
maar de zaak beerbaum en salzgeber is iets heel anders als de zaak o'connor! Deze jongen is gewoon een tikkende tijdbom dat was al langer bekent in het circuit en nu is het dan eindelijk zo ver dat ze hem te pakken hebben. Zijn ziekelijke wil om te winnen en hoe ver hij daar voor gaat is niet normaal. Goed dat ze deze jongen nu eindelijk gepakt hebben en hoop dat ze hem een heel zware straf geven! The_Lady_Of_Rage schreef:dat dopingverhaal slaat toch nergens op. Het gaat immers om de techniek van het rijden...zucht....
. dus dat het dopingverhaal nergens op slaat dat ben ik niet helemaal met je eens. Jumper1978 schreef:
maar de zaak beerbaum en salzgeber is iets heel anders als de zaak o'connor! Deze jongen is gewoon een tikkende tijdbom dat was al langer bekent in het circuit en nu is het dan eindelijk zo ver dat ze hem te pakken hebben. Zijn ziekelijke wil om te winnen en hoe ver hij daar voor gaat is niet normaal. Goed dat ze deze jongen nu eindelijk gepakt hebben en hoop dat ze hem een heel zware straf geven!