Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayusejuhh schreef:jeeeeeeee je zou denken dat het soort terroristen zijn die paarden jatte in Nederland..
Ik zal me ogen de kost geven....
steefsun schreef:Het is echt vreeselijk, je pikt toch niet iemand anders paard. Ze moeten gewoon met de klouwen van andermans spullen afblijven
. En dan nog de vraag of de paardjes er goed van afkomen, iemand die zoiets heb gedaan moeten ze voor heel lang op sluiten.
groetjes stephanie
Saltow schreef:Jeetje wat erg...
Die gaan waarschijnlijk naar het gebouw dat ik het meeste haat...
De slachter![]()
Stel je voor...
Natasja31 schreef:Zijn dit ze toevallig?
[image]
In de nacht van Dinsdag 21 September op Woensdag 22 September 2004 worden er 2 pony's vermist van een goede vriend van ons. Het gaat om 2 ruinen van ongeveer 15 en 16 jaar oud. Het zijn twee vosjes en ze hebben een schofthoogte van ongeveer 1.40 - 1.45 m.
De linker pony heeft een soort van astma en kan dus absoluut niet in een dichte stal zonder voldoende ventilatie, en hij kan dus ook slecht tegen hooi.
De pony's liepen in een wei langs de drukke weg tussen BEEK GEMEENTE UBBERGEN RICHTING NIJMEGEN.
Onze vriend is hier erg verdrietig om, omdat hij ze heeft gekregen van zijn vader die overleden is.Wie heeft ze gezien? Help onze vriend dan snel uit de brand, je maakt 'm ontzettend blij. BEL JOHAN: 06-51111894. BELINING E. 1500,00